بازی

عرضه نسخه کنسولی Humankind تا مدت نامعلومی به تعویق افتاد

عرضه نسخه کنسولی Humankind تا مدت نامعلومی به تعویق افتاد

شرکت سگا به تازگی اعلام کرد که عرضه نسخه کنسولی بازی استراتژی Humankind را تا مدت نامعلومی به تعویق انداخته است.

گفته می‌شود که نسخه‌های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس این بازی تا اطلاع ثانوی «به دلیل برخی چالش‌های منحصربه‌فرد» به تعویق افتاده‌اند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Tale of Bistunتراژدی عشق و زندگی
بررسی بازی The Tale of Bistun

نسخه‌های کنسولی در استودیوهای Amplitude و Aspyr متعلق به سگا در حال توسعه هستند. مشتریانی که بازی را از ویترین فروشگاه‌های دیجیتال پیش‌خرید کرده‌اند، در راستای خط مشی پلتفرم، بازپرداخت دریافت خواهند کرد.

سگا اضافه کرد:

بابت ناراحتی پیش آمده پوزش می‌طلبیم، اما مطمئن باشید که سگا اروپا، Amplitude Studios و Aspyr سخت تلاش می‌کنند تا بهترین تجربه ممکن Humankind را برای بازیکنان کنسول ارائه دهند.

در حال حاضر نمی‌توانیم یک بازه زمانی برای تاریخ انتشار جدید ارائه کنیم، اما به محض اینکه در چنین موقعیتی قرار بگیریم، به همه اطلاع می‌دهیم و از جامعه بازیکنان برای حمایت و درک مداوم‌شان، تشکر می‌کنیم.

در بازی استراتژی 4X که توسط استودیو Amplitude توسعه یافته و در آگوست ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد، بازیکنان باید تمدنی را انتخاب و آن را برای چندین دوره هدایت کنند، شهرهای خود را توسعه دهند و به فناوری‌های جدید دست پیدا کنند تا از طریق دیپلماسی، عملیات نظامی و علمی به پیروزی برسند.

Humankind

مهمترین نکته بازی این است که در هر دوره می‌توانید از بین ده نوع تمدن با امتیازات مخصوص خود انتخاب داشته باشد. بیش از ۱.۵ میلیون تمدن بالقوه در بازی وجود دارد که بسته به انتخاب‌های شما شکل می‌گیرند. همچنین شما به ۱۲۹ واحد نظامی مختلف، ۱۰ زیست‌بوم مختلف برای نقشه‌ها، ۴۵ گونه جانوری و ۹۳ تکنولوژی مختلف نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

اولین بسته الحاقی بزرگ Humankind با نام Together We Rule قرار است در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پی سی منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا