عمومی

ری‌برندینگ رمزینکس؛ دروازه‌ای رو به آینده

ری‌برندینگ رمزینکس؛ دروازه‌ای رو به آینده

در سال ۱۴۰۲، رمزینکس وارد مرحله‌ای نوین شد. به دنبال رسیدن به بلوغ کامل سازمانی و تثبیت جایگاه خود در بازار، زمان آن فرا رسیده بود که هویت این برند نیز به گونه‌ای تغییر کند تا با ارزش‌ها و هدف‌های این مجموعه هم‌سو باشد. در این راستا، به همراه آژانس برندینگ ماورای، پروژه‌ای برای ریبرندینگ رمزینکس آغاز شد که هدف آن توسعه یک استراتژی برند قدرتمند و خلق یک هویت بصری منسجم برای رمزینکس بود.

بر اساس گفته‌های حامد محمدی، مدیرعامل آژانس برندینگ ماورای و همچنین مشاور برند رمزینکس، هویت جدید برند رمزینکس از طریق یک دیدگاه کلی به بازار و مطالعه دقیق موارد موفق در سطح بین‌المللی شکل گرفته است. در دورانی که بازارهای مالی و پولی جهان در حال دگرگونی هستند، رمزینکس به‌عنوان یکی از نوآوران این عرصه، مفهوم اساسی برند خود را بازتعریف کرده است. جوهره برند رمزینکس ساختارهای مالی و پولی نوین است که می‌بایست پاسخگوی نیازهای نسل آینده باشد. شخصیت رمزینکس جدید، شخصیتی هیجان‌انگیز برای کاربران و شخصیتی شایسته میان رقبا، خواهد بود.

رمزینکس، بیش از یک صرافی

رمزینکس، صرافی دانش‌بنیان رمزارز، با ارائه ابزارهای حرفه‌ای معامله، کیف پول امن و اختصاصی و دیگر خدمات، خرید‌و‌فروش ارز دیجیتال را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. سرمایه‌گذاران می‌توانند به معامله بیش از ۲۰۰ رمزارز با کارمزد کم در این صرافی بپردازند.

داستان رمزینکس از سال ۱۳۹۶ و از دل دانشگاه شریف آغاز شد. جمعی از دانشجویان پرشور و خلاق، با درک پتانسیل عظیم دنیای رمزارزها، دست به کار شدند و رمزینکس را به‌عنوان بستری امن و آسان برای خرید و فروش رمزارزها بنیان نهادند.

در طول این سال‌ها، رمزینکس همگام با رشد روزافزون بازار رمزارزها، گام‌های بلندی در جهت ارائه خدمات نوین و کارآمد به مشتریان خود برداشت. تیمی متشکل از متخصصان مجرب و متعهد، رمزینکس را به مرجعی قابل اعتماد برای فعالان این حوزه تبدیل کردند.

اما رمزینکس در سال ۱۴۰۲ فصلی جدید را آغاز کرد. با رسیدن به بلوغ سازمانی و تثبیت جایگاه خود در بازار، زمان آن رسیده بود که هویت بصری رمزینکس نیز با ارزش‌ها و رسالت این برند هم‌سو شود.

ارزش‌هایی که هویت رمزینکس را شکل می‌دهند و از ابتدا تا کنون سرلوحه کار بنیان‌گذاران و تیم این مجموعه بوده است، پیشرفت مداوم، نوآوری و ارائه خدمات امن و آسان به کاربران است. در همین راستا رمزینکس به‌طور مداوم در حال نوآوری و ارائه خدمات جدید به کاربران خود است. ارائه راه‌حل‌های جدید و خلاقانه برای چالش‌های دنیای رمزارز، از دغدغه‌های اصلی این مجموعه بوده و پیوسته تلاش می‌کند تا تجربه‌ای یکپارچه، امن و روان برای کاربران خود ایجاد کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا