بازی

بازی ترسناک Callisto Protocol دیگر در جهان پابجی جریان ندارد

بازی ترسناک Callisto Protocol دیگر در جهان پابجی جریان ندارد

حتما تاکنون نام بازی ترسناک The Callisto Protocol به گوش شما خورده است که سال پیش شاهد معرفی رسمی آن از سوی استودیو تازه تاسیس Striking Distance بودیم.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند

یکی از نکات قابل توجه درباره بازی The Callisto Protocol این بود که در جهان پابجی جریان داشت. کمپانی Krafton، توسعه دهنده پابجی، وظیفه انتشار The Callisto Protocol را برعهده دارد و به همین خاطر قرار بود دو بازی به هم ربط داشته باشند. اکنون گلن اسکوفیلد (Glen Schofield)، کارگردان خلاق بازی، اعلام کرده است که این عنوان دیگر در جهان پابجی قرار ندارد.

The Callisto Protocol داستان و دنیای خودش را دارد و دیگر در دنیای PUBG رخ نمی‌دهد. بازی در ابتدا بخشی از پابجی بود، اما اکنون رشد کرده و دنیای خودش را دارد. PUBG یک بازی فوق‌العاده است و ما همچنان برای طرفداران سورپرایزهای کوچکی داریم، اما بازی ما جهان و داستان خودش را دارد.

بازی The Callisto Protocol

ایده حضور در یک جهان ابتدا واقعا خوب به‌نظر می‌رسید. بعد که شروع به ساخت داستان کردیم، متوجه شدیم که بعضی چیزها عجیب هستند. ما چند نقطه تماس و ارتباط ایجاد کرده‌ایم و شما این ایستراگ‌ها را در طول بازی پیدا خواهید کرد.

در اخبار مرتبط، روز گذشته تصاویر و جزئیات تازه‌ای از بازی منتشر شده که می‌توانید آن‌ها را از طریق این لینک مشاهده کنید.

Callisto Protocol در سال ۲۳۲۰ در زندانی به اسم Black Iron روی ماهِ سیاره مشتری، کالیستو، جریان دارد. این بازی هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد ولی احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۶ داستان ترسناک دکتر استرنججادو و وحشت
۶ داستان ترسناک دکتر استرنج


ویجی موبایل: بهترین سلاح‌های ایپکس لجندز موبایل و بازی‌های زامبی محور

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا