تکنولوژی

راهنمای قدم به قدم دانلود از لینکدین

راهنمای قدم به قدم دانلود از لینکدین

لینکدین (Linkdin) یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب و مشهور درزمینه کاریابی است و مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، در لینکدین نیز کاربران از طریق مختلف به تولید محتوا می‌پردازند. این تولید محتوا در شکل‌های مختلف مانند فیلم، عکس، متن و رزومه است که شاید برای شما جذاب باشند و قصد دانلود آن را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم راه‌های دانلود انواع محتواهای لینکدین را به شما آموزش دهیم. این راه‌ها شامل استفاده از سایت‌ها، افزونه کروم و… است. با آموزش دانلود از لینکدین همراه ما باشید.

فهرست مطالب

انواع ویدئو در لینکدین

قبل از اینکه به نحوه دانلود از لینکدین بپردازیم، بهتر است انواع ویدئوها در لینکدین را خوب بشناسیم. درواقع دو نوع ویدئوی بومی (Native Video) و جاسازی شده (Embeded Video) در این پلتفرم وجود دارد که قصد معرفی هرکدام را داریم:

ویدئوی بومی: این نوع ویدئو به‌صورت مربعی در پلتفرم لینکدین نمایش داده می‌شود. Native Video مستقیماً در لینکدین آپلود می‌شود و فرمت‌های انتشار آن شامل MP4 و AVI است. این ویدئوها نباید کمتر از 3 ثانیه و بیشتر از 10 دقیقه باشند. حجم آن‌ها نیز نباید بیشتر از 5 گیگابایت باشد.

ویدئوی جاسازی شده: این نوع ویدئوها برخلاف نوع بومی، مستقیم در لینکدین منتشر نمی‌شود؛ بلکه کاربر آدرس ویدئویی که در پلتفرم‌های دیگر منتشر شده است را در لینکدین قرار می‌دهد. این پلتفرم‌ها می‌توانند شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام و یوتیوب هستند.

برای آشنایی بیشتر با لینکدین و قابلیت های آن مقاله «لینکدین چیست » را مطالعه کنید.

دانلود فیلم از لینکدین

حالا که با انواع ویدئوها در لینکدین آشنا شدیم، می‌توانیم به سراغ روش‌های دانلود این فیلم‌ها در لینکدین برویم.

دانلود فیلم از لینکدین با کمک دانلود منیجر

اگر نرم‌افزار IDM یا همان Internet Download Manager را روی سیستم نصب کرده‌اید، به‌راحتی می‌توانید هر ویدئویی را از طریق آن دانلود کنید. شما می‌توانید لینک ویدئو را در برنامه IDM قرار دهید تا فرایند دانلود شروع شود. همچنین می‌توانید مانند عکس زیر، با کلیک روی آیکون Download this Video که معمولاً بالا و سمت راست ویدئو قرار می‌گیرد، آن را دانلود کنید.

دانلود فیلم از لینکدین با استفاده از افزونه گوگل کروم

مرورگر کروم افزونه‌های مختلف و مفیدی دارد. درزمینه دانلود فیلم از لینکدین، افزونه Linkdin Video Downloader می‌تواند راه‌گشا باشد. ابتدا باید این افزونه را روی مرورگر کروم نصب کنید. بعد از نصب، آیکون دانلود روی فیلم‌ها قرار می‌گیرد و به‌راحتی قادر به دانلود فیلم‌های لینکدین خواهید بود.

معرفی 3 سایت برای دانلود از لینکدین

غیر از روش‌های یادشده، برای دانلود فیلم از لینکدین می‌توانید از سایت‌هایی که در ادامه نام می‌بریم استفاده کنید. فقط نیاز دارید آدرس ویدئو (URL) مدنظر در لینکدین را کپی کرده و در نوار جستجوی این سایت‌ها پیست (Paste) کنید. سپس روی گزینه دانلود کلیک نمایید. این سایت‌ها شامل موارد زیر هستند:

۱- Taplio.com:

اولین سایت در این زمینه، Taplio.com است که اختصاصاً درزمینه دانلود فیلم از لینکدین فعالیت می‌کند.

دانلود از لینکدین

۲- Expersphp.com:

به غیر از دانلود محتواهای لینکدین، از سایت Expersphp.com می‌توانید برای دانلود محتواهای شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز استفاده کنید.

دانلود از لینکدین

۳- Keepoffline.com:

سایت Keepoffline.com سرویس دیگری است که می‌توانید برای دانلود ویدئوهای لینکدین از آن استفاده کنید. این سایت رابط کاربری ساده‌ای دارد و به‌راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

دانلود از لینکدین

دانلود عکس از لینکدین

برای دانلود عکس از لینکدین، نیاز به هیچ روش خاص یا پیچیده‌ای نیست، فقط کافیست در لینکدین روی عکس مدنظر کلیک راست کرده و گزینه Save Image as را انتخاب کنید.

دانلود رزومه از لینکدین

برای دانلود رزومه از لینکدین، طبق راهنمای قدم‌به‌قدم زیر عمل کنید:

  • وارد حساب کاربری LinkedIn خود شوید و به صفحه پروفایل خود بروید.
  • روی دکمه «More» در زیر عکس نمایه خود کلیک کنید. این دکمه به‌صورت سه نقطه افقی نیز نمایش داده می‌شود.
  • گزینه «Save to PDF» یا «Save as PDF» را از منوی کشویی انتخاب کنید. این گزینه ممکن است بسته به دستگاه یا مرورگر شما متفاوت باشد.
  • پس از تولید PDF، یک اعلان دانلود ظاهر می‌شود. مکانی را در رایانه خود انتخاب کنید که می‌خواهید PDF را در آن ذخیره کنید. برای شروع فرآیند دانلود روی «Save» یا «Download» کلیک کنید.
  • فایل پیش‌فرض PDF است، اما با Adobe Acrobat Reader می‌توانید نوع فایل را به فرمت‌های دیگر تغییر دهید.
دانلود از لینکدین

اکنون می‌توانید هر زمان که نیاز به اشتراک‌گذاری یا چاپ رزومه خود داشتید، به آن دسترسی داشته باشید

جمع بندی

در این مطلب به معرفی اجمالی لینکدین و انواع محتواهای ویدئویی آن پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به روش‌های گفته‌شده، محتواهای مدنظر خود را اعم از فیلم، ویدئو و رزومه به‌راحتی دانلود کنید. این روش‌ها شامل برنامه دانلود منیجر، افزونه Linkdin Video Downloader، استفاده از سایت‌ها و … هستند.

سؤالات متداول

روش‌های دانلود از لینکدین چیست؟

استفاده از سایت‌های Taplio.com ،Expersphp.com و Keepoffline.com درکنار برنامه دانلود منیجر و استفاده از افزونه Linkdin Video Downloader، از بهترین روش‌های دانلود از لینکدین محسوب می‌شوند.

مزایای دانلود ویدئو از لینکدین چیست؟

دسترسی آفلاین به محتواها، مشاهده بهتر ویدئوها و به‌اشتراک‌گذاری راحت‌تر، از مزایای دانلود فیلم از لینکدین است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا