بازی

بازی‌های انحصاری پلی استیشن حداقل یک سال بعد از انتشار اصلی به پی‌سی می‌آیند

بازی‌های انحصاری پلی استیشن حداقل یک سال بعد از انتشار اصلی به پی‌سی می‌آیند

هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن، در مصاحبه جدید خود ما را کمی بیشتر با استراتژی سونی برای انتشار بازی‌هایش روی پی‌سی آشنا می‌کند.

مطلب پیشنهادی:رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟نسل جدید حافظه‌های موقت هنوز گران و محدودند
رم DDR5 چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

در مصاحبه‌ای با Julien Chieze، هالست اعلام کرد که از این به بعد، بازی‌های پلی استیشن «حداقل یک سال» بعد از انتشار اصلی خود روی کنسول‌های سونی راهی پی‌سی خواهند شد. اما یک استثناء در این میان وجود خواهد داشت: بازی‌های لایو سرویس.

به گفته هالست، این گونه بازی‌ها می‌توانند همزمان با پلی استیشن برای کامپیوترهای شخصی نیز در دسترس قرار گیرند.

به نظرم برای آینده حداقل یک سال فاصله بین انتشار روی کنسول و پی‌سی خواهیم دید، البته احتمالا به استثناء بازی‌های لایو سرویس.

عناوین لایو سرویس کمی متفاوت هستند، چون برای این بازی‌ها می‌خواهید از همان لحظه انتشار جامعه بزرگی از بازیکنان و تعامل زیاد آن‌ها با بازی خود را داشته باشید. پس برای عناوین لایو سرویس ممکن است آن‌ها را همزمان روی پی‌سی و پلی استیشن منتشر کنیم.

اسپایدرمن 2

سونی در سال‌های اخیر شروع به انتشار بازی‌های انحصاری پلی استیشن روی پی‌سی کرده است، اما ۲۰۲۲ با اختلاف بزرگ‌ترین سال این شرکت از این نظر بود. ابتدا شاهد God of War روی پی‌سی بودیم، سپس Marvel’s Spider-Man Remastered ماه گذشته برای پی‌سی منتشر شد، و پاییز امسال نیز قرار است شاهد سه عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves و Sackboy: A Big Adventure باشیم. تازه Death Stranding: Director’s Cut را نیز داشتیم که البته انتشار نسخه پی‌سی آن بر عهده 505Games بود.

برای بازی‌های آینده فعلا چیزی را به صورت رسمی نمی‌دانیم، اما طبق چندین لیک مختلف می‌توانیم انتشار Returnal برای پی‌سی را تقریبا قطعی بدانیم. یکی از این لیک‌ها دیتابیس لو رفته GeForce Now بود که با گذشت زمان صحت اطلاعاتش بیشتر و بیشتر تایید شد. آن دیتابیس به انتشار بازی‌های دیگری همچون Horizon Forbidden West و Ghost of Tsushima برای پی‌سی نیز اشاره کرده بود.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۹ ماد بازی اسپایدرمن که ظاهر پیتر پارکر را تغییر می‌دهند!مرد هزار چهره!
معرفی ۹ ماد بازی اسپایدرمن که ظاهر پیتر پارکر را تغییر می‌دهند!


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا