بازی

تریلر مفهومی ریمیک بازی Midnight Club را مشاهده کنید

تریلر مفهومی ریمیک بازی Midnight Club را مشاهده کنید

بازی Midnight Club یکی از چندین IP معروف راکستار است که برای مدت‌ها کنار گذاشته شده. اکنون تریلر جدیدی از ریمیک این بازی توسط طرفداران منتشر شده که نشان می‌دهد گیمرها همچنان عاشق این سری هستند.

تریلر مفهومی بازی Midnight Club که توسط TeaserPlay ایجاد و به اشتراک گذاشته شده، مسابقات این مجموعه را در قلب شهر به نمایش می‌گذارد. اگر قبلا Midnight Club را تجربه کرده باشید، احتمالا می‌دانید که این بازی طیف گسترده‌ای از خودروها را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا در مسابقات با دیگران رقابت کنند.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!بازی با دم شیر
داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!

علاوه بر این، قابلیت شخصی‌سازی تمام جنبه‌های خودرو با جزئیات کامل یکی از ویژگی‌های نمادین این بازی مسابقه‌ای بوده است.

تریلر مفهومی بالا در آنریل انجین ۵ ساخته شده، اما علیرغم ظاهر عالی آن، نسخه قابل پخش نیست و سازنده فایل خام پروژه را به اشتراک نخواهد گذاشت. بنابراین، احتمالا این بازسازی یا ریمیک غیررسمی هیچ‌گاه منتشر نخواهد شد. همچنین رابطه راکستار هیچ‌وقت با سازندگان ماد خوب نبوده است، بنابراین در صورت انتشار این نسخه احتمالا سازنده بازی‌های GTA با آن مقابله خواهد کرد.

سری Midnight‌ Club که آخرین بازی آن سال ۲۰۰۹ منتشر شده، یکی از IP هایی است که راکستار ناگهانی آن را کنار گذاشت تا روی عناوین دیگری از جمله سری Grand Theft Auto و Red Dead Redemption تمرکز کند.

آخرین باری که در مورد Midnight Club خبر رسمی شنیدیم، پس از خرید Zynga توسط Take-Two Interactive بود. در آن زمان، مدیرعامل تیک-تو از Midnight‌ Club به عنوان یکی از IPهای کلیدی راکستار گیمز یاد کرد و طرفداران کمی امیدوار شدند تا شاید در آینده یک بازی موبایل از آن در دسترس قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payneاز موش‌های مسلح تا پایان مخفی نسخه دوم
۱۰ حقیقت جالب از سری Max Payne


lastech سینما: چرا فیلم‌های اقتباسی از بازی‌ها شکست می‌خورند؟

تماشا کنید: با بالاترین کیفیت در یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا