رمز ارز

خطر تقاطع مرگ در کمین سولانا! قیمت SOL به زیر ۱۰۰ دلار سقوط می‌کند؟

خطر تقاطع مرگ در کمین سولانا! قیمت SOL به زیر ۱۰۰ دلار سقوط می‌کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سولانا (SOL) ممکن است با یک الگوی تکنیکال نزولی به نام “تقاطع مرگ” مواجه شود که می‌تواند سقوط قیمت این ارز دیجیتال از ۱۳۰ دلار به ۱۰۰ دلار را به همراه داشته باشد.

تحلیلگران بر این باورند که شکست سولانا در حفظ روند صعودی و همچنین، کاهش علاقه‌ سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال، نشان‌دهنده‌ احتمال کاهش قیمت است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) سولانا اگرچه در محدوده‌ اشباع فروش قرار ندارد، اما پایین بودن آن از خط میانی، بیانگر احتمال اصلاح قیمتی است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، نسبت شارپ (Sharpe Ratio) سولانا که ۴.۲۷- است، نیز سیگنالی منفی برای آن به شمار می‌رود. این نسبت که ریسک و بازده را در نظر می‌گیرد، در حال حاضر برای سولانا در پایین‌ترین میزان خود در چهار ماه گذشته قرار دارد.

مقدار پایین این نسبت نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به دلیل ریسک بالا و احتمال پایین سودآوری، تمایل کمتری به سرمایه‌گذاری در سولانا دارند.

با توجه به نمودار سولانا، قیمت این رمزارز که در حال حاضر ۱۳۰ دلار است، نتوانسته طبق الگوی مثلث صعودی که در اواسط آوریل در داخل آن قرار داشت، روند صعودی خود را حفظ کند. از آن زمان تاکنون، این آلت کوین با کاهش قیمت مواجه بوده و اکنون با تهدید الگوی تقاطع مرگ روبرو است.

الگوی تقاطع مرگ که در آن میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA-۵۰)، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA-۲۰۰) را رو به پایین می‌شکند، کاهش قیمت سولانا را تایید می‌کند و نشان‌دهنده‌ یک روند نزولی احتمالی برای آن است.sol-death-cross-decline-

در نتیجه، سرمایه‌گذاران سولانا باید شرایط نزولی بازار و احتمال کاهش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال را در نظر بگیرند و با بررسی دقیق شرایط، تصمیمات سرمایه‌گذاری خود را اتخاذ کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا