عمومی

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

در راستای توانمندسازی مالی صورت گرفت: ارائه طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد» بدون کارمزد

ویپاد پس از طرح تسهیلاتی «برآیند» با سقف پنجاه میلیون تومان و طرح تسهیلات «پشتوانه» با سقف سی میلیون تومان، اکنون خبر از راه‌اندازی طرح تسهیلاتی «پیش‌‌درآمد» می‌دهد. ویژگی بنیادی این طرح همانند طرح‌های قبلی، دسترسی شفاف و آنی به خدمات مالی است.

ویپاد، ترابانک پاسارگاد تاکنون با تکیه بر تکنولوژی، مسیری ایجاد کرده تا افراد بتوانند از خدمات مالی بهره‌مند شوند. برنامه ویپاد به‌گونه‌ای طراحی و اجرا شده که در آن ساده‌ترین و سریع‌ترین شیوه اعطای تسهیلات در اختیار مردم قرار بگیرد و با قدم‌برداشتن در مسیر نوآوری، شیوه‌هایی از تسهیلات‌دهی ارائه شود که در آن نیاز انواع کاربران در دریافت تسهیلات، تحت پوشش قرار گیرد.

تا پایان سال ۱۴۰۲، ساکنان بیش از ۱۲۰۰۰ شهر و روستا، خدمات مالی از ویپاد، ترابانک پاسارگاد دریافت کردند. همچنین سه‌ونیم میلیون پرونده تسهیلاتی با بیش از ۱۰ همت تسهیلات خرد بانک پاسارگاد به‌صورت تمام دیجیتال و بدون ضامن و وثیقه توسط ویپاد در اختیار عموم کاربران قرار گرفت.

ویژگی اصلی طرح تسهیلاتی «پیش‌درآمد»، بدون کارمزد بودن آن است. کاربران براساس میزان واریزی به حساب ویپاد خود طی یک‌ماه، می‌توانند تسهیلات دو تا هشت میلیون تومانی دریافت کنند. کاربرانی چون فروشندگان خرد اینترنتی، رانندگان تاکسی‌های آنلاین و… با استفاده از حساب ویپاد می‌توانند به‌سادگی و در کمترین زمان ممکن تسهیلات دریافت کنند.

این طرح برای افرادی که دارای درآمد روزانه هستند، طراحی شده و براساس مدل‌هایی، درآمد هفتگی افراد پیش‌بینی می‌شود. براساس این پیش‌بینی، کاربر می‌تواند معدل درآمد یک هفته خود را تحت عنوان «پیش‌درآمد» دریافت و طی هفت روز، بدون کارمزد بازپرداخت کند یا تسویه تسهیلات را به‌صورت یک‌ماهه و با کارمزد ۲۳ درصد سالانه انجام دهد. از این طریق، کاربران برای پوشش نیازمندی‌های مقطعی خود می‌توانند با حداقل هزینه، از تسهیلات پیش‌درآمد استفاده کنند.

دریافت تسهیلات از ویپاد مانند تمامی خدمات بانکی آن، کاملا آنلاین و در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان‌پذیر است و از لحظه درخواست تا دریافت، حدود یک دقیقه به‌طول می‌انجامد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا