بازی

بازیگر Maze Runner به فیلم Joker 2 پیوست

بازیگر Maze Runner به فیلم Joker 2 پیوست

جیکوب لافلند که تجربه بازی در فیلم‌های Maze Runner و سریال Justified را دارد، به تازگی برای بازی در فیلم جوکر 2 (Joker 2 یا همان Joker: Folie à Deux) انتخاب شده است. بر اساس گزارش هالیوود ریپوتر، لافلند قرار است نقش یک زندانی را در تیمارستان آرکام را بازی کند که گویا نقش بزرگی در داستان دارد و ارتباطش را با آرتور فلک (جوکر) گسترش می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند

لافلند اکنون با بازیگران دیگری نظیر کاترین کینر و برندن گلیسون هم‌بازی می‌شود. لیدی گاگا، خواننده آمریکایی قرار است نقش هارلی کویین را بازی کند و واکین فینیکس نیز مانند فیلم اول نقش اصلی جوکر را برعهده خواهد داشت. همچنین زازی بیتز یک بار دیگر نقش خود از فیلم اصلی (سوفی داموند) را ایفا خواهد کرد و تاد فیلیپس برای کارگردانی فیلم جوکر 2 بازمی‌گردد.

تاکنون اطلاعات زیادی از فیلم Joker: Folie à Deux منتشر نشده و طبق گزارش‌های قبلی فقط می‌دانیم که یک عنوان موزیکال در تیمارستان آرکام خواهد بود. البته لازم به ذکر است که جوکر 2 یک فیلم موزیکال کامل نیست و تنها المان‌هایی از آن را خواهد داشت.

فیلم جوکر 2

در اخبار مرتبط خواندیم که دستمزد واکین فینیکس برای فیلم Joker 2 لو رفته و او قرار است برای ایفای نقش جوکر ۲۰ میلیون دلار دریافت کند. فیلم اول جوکر موفقیت بزرگی رقم زد و این اثر توانست ۱ میلیارد دلار در باکس آفیس بفروشد و واکین فینیکس هم جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.

انتظار می‌رود فیلمبرداری Joker: Folie à Deux ماه دسامبر شروع و نهایتا در ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) اکران شود. البته کاملا می‌توان انتظار داشت که این عنوان نیز مانند فیلم‌های Aquaman 2 و Shazam 2 تاخیر بخورد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا