بازی

تاریخ برگزاری مراسم E3 در سال ۲۰۲۳ رسما اعلام شد

تاریخ برگزاری مراسم E3 در سال ۲۰۲۳ رسما اعلام شد

در خرداد ماه تایید شد که پس از چند سال سردرگمی، E3 2023 قطعا برگزار خواهد شد و اکنون تاریخ دقیق برگزاری آن اعلام شده است: از ۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲. این رویداد سالانه اکنون توسط ReedPop برگزار می‌شود که مسئول رویدادهای محبوب دیگری مانند PAX East and West، New York Comic Con و Star Wars Celebration است.

ReedPop قبلا قول داده بود که مراسم بعدی E3 «بازگشت به فرم» خواهد بود. نمایش سال آینده به مرکز همایش‌های شهر لس آنجلس برخواهد گشت و طرفداران و اعضای صنعت فضای بیشتری برای نفس کشیدن خواهند داشت، زیرا رویداد به روزهای جداگانه «تجاری» و «گیمری» تقسیم می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

روزهای تجاری مراسم E3 2033 از ۲۳ تا ۲۵ خرداد برپا می‌شود، در حالی که روزهای گیمری همایش در ۲۵ و ۲۶ خرداد برگزار خواهد شد. بنابراین تنها یک روز همپوشانی وجود دارد که در آن گیمرها و افراد صنعت/رسانه با یکدیگر ترکیب می‌شوند. البته از روز ۲۱ خرداد نیز «نمایش‌های شرکا» (Partnered Showcases) برگزار خواهند شد.

در دو روز آخر نمایشگاه، طرفداران می‌توانند بازی‌های آینده را از نزدیک تجربه کنند و با توسعه‌دهندگان، سازندگان محتوا و اعضای صنعت و رسانه ملاقات کنند. همچنین یک سالن اختصاصی وجود خواهد داشت که به مصرف‌کنندگان نگاهی دقیق به بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین عناوین می‌دهد.

E3

معاون بخش بازی ReedPop، کایل مارسدن-کیش، دوست دارد مراسم E3 زیر چتر این شرکت بار دیگر صنعت بازی را متحد کند و جادوی سال‌های گذشته را بازگرداند:

E3 یکی از معدود فرصت‌های جهانی صنعت بازی برای گردهم آمدن، متحد شدن به عنوان یک صدای واحد است و آنچه که صنعت در حال ایجاد است را به جهانیان نشان دهد.

چشم انداز ما این است که با سازماندهی مجدد هفته E3، صنعت را دوباره متحد کنیم، جرقه همیشگی را بازگردانیم و نقش E3 را به عنوان یک رویداد نمایشگاهی جهانی به معنای واقعی جادویی برای سازندگان و مصرف‌کنندگان بازی‌ها بازگردانیم.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


نقد فیلم پینوکیو

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا