عمومی

کیف پول اتریوم: دنیای غیرمتمرکز آینده را ذخیره کنید

کیف پول اتریوم: دنیای غیرمتمرکز آینده را ذخیره کنید

بسیاری از کاربران قبل از انتخاب کیف پول هایی که نیازهایشان را برآورده می کند، چندین کیف پول را امتحان می کنند. در هنگام انتخاب بهترین کیف پول اتریوم، حتماً نحوه استفاده از کیف پول خود را در نظر بگیرید. گاهی اوقات ممکن است استفاده از کیف پول های متعدد، هر کدام برای هدفی متفاوت، یک امر منطقی باشد. به طوری که از یک کیف پول با سطح امنیت بالا برای نگهداری موجودی های کلان اتریوم استفاده نموده و در عین حال کیف پول هایی که رابط کاربری راحت تری دارند را برای استفاده روزمره انتخاب نمایید. پلت فرم کیف پول من (https://kifpool.me/) با برخورداری از تمام ویژگی های یک ولت خوب و مطمئن، امکان ذخیره سازی رمزارزهای ETH را به سادگی برای تمام کاربران فراهم می کند.

سوالات متداول

آیا کیف پول های اتریوم رایگان هستند؟

معمولاً استفاده از کیف پول های اتریوم رایگان است، اما کیف پول های سخت افزاری مانند لجر یا ترزور نیاز به پرداخت هزینه و خرید دستگاه های مخصوص دارند. همچنین شما می توانید انتظار هزینه های مرتبط با تأمین مالی کیف پول خود یا ایجاد کیف پول قرارداد هوشمند را داشته باشید. این یعنی ممکن است برای نگهداری از دارایی های اتریوم خود، کارمزدهای بسیار ناچیزی را پرداخت نمایید.

چگونه کیف پول اتریوم را بازیابی کنم؟

می توانید اکثر کیف پول های اتریوم را با استفاده از عبارت 12 یا 24 کلمه ای که هنگام راه اندازی کیف پول ایجاد کرده اید، بازیابی نمایید. از این رو حتماً این عبارات را در محلی امن یادداشت نموده و دارایی های اتر خود را با خیالی آسوده ذخیره کنید.

آیا می توانم چند کیف پول اتریوم داشته باشم؟

بله. هیچ محدودیتی برای نگهداری اتریوم در چندین کیف پول وجود ندارد. البته بیان این نکته خالی از لطف نیست که شما نمی توانید یک دارایی دیجیتالی را در دو کیف پول نگهداری کنید. برای مثال اگر 100 توکن شیبا اینو دارید، نمی توانید این 100 توکن را به صورت یکجا در دو کیف پول نگهداری کنید.

بهترین کیف پول اتریوم چیست؟

بهترین کیف پول اتریوم در ایران، سامانه کیف پول من است که امکان ذخیره سازی رمزارز ETH و سایر توکن های این شبکه را بدون هیچ هزینه ای برای کاربران فراهم می کند.

آیا کیف پول من یک کیف پول اتریوم است؟

بله، کیف پول من یک کیف پول اختصاصی است که توسط صرافی کیف پول میزبانی شده و امکان نگهداری ارز دیجیتال اتر ETH و تمام توکن های موجود در بستر اتریوم را برای کاربران فراهم می کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا