بازی

دیالوگ‌های بازی Sonic Frontiers در ژاپن کاملا فرق دارند

دیالوگ‌های بازی Sonic Frontiers در ژاپن کاملا فرق دارند

سگا به موفقیت سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) امید بسیار زیادی دارد و به نظر می‌رسد این بازی در ژاپن تجربه‌های کاملا متفاوتی را برای بازیکنان به همراه دارد. 

بازیکنان در ژاپن به خاص‌ترین نسخه از سونیک فرانتیرز دسترسی پیدا می‌کنند و تمام دیالوگ‌های این نسخه دوباره نوشته شده‌اند. تاکاشی ایزوکا (Takashi Iizuka)، رئیس استودیو تیم سونیک، به این اشاره کرد که داستان بازی ابتدا توسط ایان فلین (Ian Flynn)، نویسنده کتاب‌های مصور، نوشته شده و سگا آن را برای مخاطب ژاپنی تغییر داده است. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزااژدهایی که بازرس شد
بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزا

به نظر می‌رسد که نسخه ژاپنی Sonic Frontiers حسی غمگین و سودازده دارد که متفاوت با نسخه غربی آن است. موریو کیشیموتو (Morio Kishimoto)، کارگردان بازی، تمامی دیالوگ‌های ایان فلین را بازنویسی کرده است. البته محتوای داستان فلین تغییر نکرده و همه نسخه‌ها داستان یکسانی را روایت می‌کنند. 

تا به حال، سری Sonic در اروپا و ایالات متحده فروش بهتری داشته‌اند، از این رو ما از آنچه برای اروپا و ایالات متحده می‌ساختیم در ژاپن و آسیا استفاده می‌کردیم. این بار من آن را به درستی با توجه به هر فرهنگ درست می‌کنم.

بازی Sonic Frontiers

سیستم مبارزات Sonic Frontiers بر اساس یک درخت مهارت‌ها طراحی شده و شما می‌توانید با پیش‌روی بازی، قابلیت‌ها و مهارت‌های جدیدی به دست آورید. شما پس از مبارزه با هر باس فایت از طریق یک پورتال به یک مرحله ویژه در Cyber Space می‌روید که ترکیبی از مراحل دو بعدی و سه بعدی کلاسیک این سری هستند.

Sonic Frontiers در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا