بازی

فروشگاه اپیک گیمز عناوین رایگان بعدی خود را معرفی کرد

فروشگاه اپیک گیمز عناوین رایگان بعدی خود را معرفی کرد

عناوین رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز مشخص شدند که از پنج‌شنبه هفته آینده، ۳۱ شهریور ماه در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

عنوان اکشن ماجراجویی سبک بقا Ark: Survival Evolved به همراه Gloomhaven که ترکیبی از بازی‌های تاکتیکی نقش‌آفرینی و خزیدن در سیاه‌چال‌ها است، از تاریخ ۳۱ شهریور تا ۷ مهر در فروشگاه پی‌سی اپیک رایگان خواهند بود. بازی آرک پیش از این در خرداد ماه نیز رایگان شده بود.

مطلب پیشنهادی:موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟تو حقیقتی یا رویا؟!
موتور گرافیکی آنریل انجین 5 چگونه آینده صنعت بازی را تغییر می‌دهد؟

این دو بازی جایگزین Spirit of the North، یک ماجراجویی سوم شخص با الهام از مناظر کشور ایسلند و عنوان علمی‌تخیلی ماجراجویی The Captain خواهند شد که از شب گذشته تا ۳۱ شهریور برای ثبت در اکانت و دانلود به صورت رایگان، در دسترس قرار گرفته‌اند.

فروشگاه اپیک گیمز سال گذشته میلادی ۸۹ عنوان رایگان با مجموع ارزش ۲۱۲۰ دلار برای کاربران خود ارائه کرده بود که البته این تعداد در سال ۲۰۲۰، رقم ۱۰۳ عدد بازی بود. طبق گزارش اپیک، کاربران بیش از ۷۶۵ میلیون بازی رایگان در سال ۲۰۲۱ در اکانت خود ثبت کردند.

اپیک گیمز

روز گذشته سونی تاریخ انتشار Uncharted: Legacy Of Thieves Collection را به طور رسمی برای رایانه‌های شخصی اعلام کرد. این بازی در حال حاضر برای پیش‌خرید در فروشگاه اپیک گیمز و همینطور استیم قرار دارد که در روز ۲۷ مهر عرضه خواهد شد.

مجموعه بازی‌های رایانه‌ای رایگان ماه سپتامبر برای اعضای سرویس Amazon Prime Gaming شامل هشت عنوان مختلف از جمله Assassin’s Creed Origins، Football Manager 2022 و Middle-earth: Shadow of Mordor است.

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا