بازی

اسکین و آیتم‌های Obi-Wan Kenobi از هفته آینده به فورتنایت اضافه می‌شود

اسکین و آیتم‌های Obi-Wan Kenobi از هفته آینده به فورتنایت اضافه می‌شود

فورتنایت از هفته آینده اسکین و آیتم‌های Obi-Wan Kenobi را به بازی اضافه می‌کند تا بازیکنان به عنوان استاد جدای دنیای جنگ ستارگان بازی کنند.

اپیک در ۴ می و همزمان با روز جنگ ستارگان، از کراس‌اوور فورتنایت با Obi-Wan Kenobi خبر داده بود، اما این همکاری و اسکین شخصیت اوبی-وان کنوبی سرانجام در روز پنجشنبه، ۲۶ می (۵ خرداد) به بازیکنان ارائه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)یک شکست کامل برای جهان جنگ ستارگان
نقد سریال The Book of Boba Fett (قسمت چهارم تا آخر)

درست مانند بسته‌های قبلی این بازی بتل رویال، اسکین اوبی-وان کنوبی نیز به صورت جداگانه قابل خریداری خواهد بود. همچنین به عنوان بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. از جمله آیتم‌های دیگر این بسته می‌توان به کلنگ تیغه‌ای و گلایدر Jedi Interceptor مخصوص اوبی-وان، یک ایموت ویژه و همچنین صفحه بارگیری منحصر‌به‌فرد اشاره کرد.

فورتنایت

اخیرا اسکین روبوکاپ نیز به فورتنایت اضافه شده بود و قبل از آن اسکین اسکارلت ویچ در دسترس قرار گرفته بود. همچنین به نظر می‌رسد که کراس‌اووری بین دو بازی Fall Guys: Ultimate Knockout و Fortnite نیز در راه است که می‌تواند با استقبال بسیار خوبی روبه رو شود. اپیک گیمز هم از سویی دیگر قصد دارد ویرایشگر آنریل انجین ۵ رایگان را هم برای بازی فورتنایت منتشر کند و به سازندگان اجازه دهد تا از آن کسب درآمد کنند.

در همین رابطه، سریال Obi-Wan Kenobi از تاریخ ۲۷ می (۶ خرداد ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. تریلر جدید این سریال را از طریق این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

مطلب پیشنهادی:راهنمای بازی Fortnite – معرفی انواع سلاح‌هاپنج یار قسم خورده من!
راهنمای بازی Fortnite – معرفی انواع سلاح‌ها


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا