عمومی

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

ردیت (Reddit) از به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید و iOS اپلیکیشن خود با تمرکز بر بخش کامنت‌ها خبر داد. ردیت با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد هدفش از این تغییرات، حذف موانعی است که کاربران هنگام مرور محتوا با آن‌ها مواجه می‌شوند.

تغییرات اخیر در اپلیکیشن موبایل ردیت بسیار جزئی هستند اما در مجموع بخش کامنت‌ها را به هسته‌ی اصلی تجربه‌ی کاربری تبدیل می‌کنند.

رابط کاربری نسخه جدید ردیت روی موبایل

Reddit

اکنون کامنت‌های ردیت سریع‌تر بارگذاری می‌شوند و زمانی‌که کاربر روی آیکون کامنت هر پست کلیک کند، به‌سرعت و به‌طور لحظه‌ای شاهد کامنت‌ها خواهد بود. با کلیک روی آیکون، کاربران به‌طور مستقیم به اولین کامنت منتقل می‌شوند و عملاً از متن اصلی پست عبور می‌کنند.

نوار خلاصه‌‌سازی در ردیت، با پست اصلی در بالای صفحه سنجاق می‌شود. کلیک روی این بخش، کاربر را به متن پست اصلی یا تصویری با اندازه‌ی بزرگ‌تر هدایت می‌کند.

رابط کاربری نسخه جدید ردیت روی موبایل

Reddit

به‌روزرسانی ردیت همچنین نحوه‌ی پیمایش کاربران در بخش کامنت‌ها را ساده‌تر کرده و باعث ایجاد انسجام بین انواع مختلف پست‌ها (متن، ویدیو و تصاویر) شده است. اکنون کاربران می‌توانند صرف‌نظر از نوع محتوای پست اصلی، با کشیدن انگشت به‌سمت چپ بین پست‌های جدید جابه‌جا و با کشیدن انگشت به‌سمت بالا، مستقیماً وارد بخش کامنت‌ها شوند.

مقاله‌های مرتبط

تغییرات جدید ردیت نشان می‌دهند که ردیت درحال تلاش برای تشویق کاربران به مشارکت بیشتر ازطریق کامنت گذاشتن است و می‌خواهد کاربران فراتر از خواندن یا مشاهده‌ی پست‌ها با یکدیگر تعامل داشته باشند.

تغییرات ردیت می‌تواند منجر به ازدست رفتن برخی از جزئیات محتوا شود. به‌عنوان مثال، بسیاری از کاربران عادت کرده‌اند به‌طور مستقیم روی آیکون کامنت پست تصویری (به جای خود تصویر) کلیک و محتوای آن پست را به‌طور کامل و بدون بزرگ‌نمایی تصویر، مشاهده کنند، اما حالا با انجام این کار، برنامه به‌طور مستقیم وارد بخش کامنت‌ها می‌شود و تصویر و توضیحات آن را کوچک می‌کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا