تکنولوژی

چهار رمزارز جدید به بیت‌پین اضافه شدند

چهار رمزارز جدید به بیت‌پین اضافه شدند

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رمزارزهای شبکه آرگو (Aergo) با نماد اختصاری AERGO، تنسور (Tensor) با نماد TNSR، زتاچین (ZetaChain) با نماد ZETA و گیت کوین (Gitcoin) با نماد GTC به بخش خرید آسان بیت پین اضافه شدند.

آشنایی بیشتر با ۴ رمزارز جدید بیت پین

نگاهی مختصر به ارز دیجیتال آرگو (AERGO)

ارز دیجیتال آرگو (AERGO)، پلتفرمی منبع‌باز مبتنی بر بلاک چین هیبریدی است که راه‌حلی کاربردی، مقیاس‌پذیر و امن برای شرکت‌ها ارائه می‌دهد. این پلتفرم با ترکیب قابلیت‌های بلاک چین عمومی و خصوصی، مزایای هر دو نوع بلاک چین را به کاربران خود ارائه می‌دهد. ارز دیجیتال آرگو (AERGO) با معماری هیبریدی خود، انقلابی در دنیای بلاک‌چین ایجاد کرده است. این پلتفرم، مزایای بلاک چین‌های عمومی و خصوصی را در یک راه‌حل واحد به ارمغان می‌آورد و به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا از امنیت و شفافیت بلاک‌چین عمومی برای تعاملات برون‌سازمانی و از حریم خصوصی و کارایی بلاک‌چین خصوصی برای تراکنش‌های حساس داخلی استفاده کنند.

ارز دیجیتال آرگو با معرفی توکن بومی خود به نام AERGO، گامی مهم در جهت ارتقای کارایی و حاکمیت پلتفرم خود برداشته است. این توکن ERC-20، بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده و به کاربران امکان می‌دهد تا کارمزد تراکنش‌ها را پرداخت کنند، در فرآیند تصمیم‌گیری پلتفرم از طریق Aergo DAO شرکت داشته باشند و با استیکینگ توکن‌های خود، پاداش بگیرند.

آشنایی مختصر با ارز تنسور (TNSR)

تنسور، بازاری نوظهور برای معاملات NFT در شبکه بلاک چین سولانا است که با ارائه طیف وسیعی از ویژگی‌ها و رابط کاربری آسان، به سرعت در حال تبدیل شدن به پلتفرمی محبوب برای علاقه‌مندان به NFT است. این محبوبیت چشمگیر به دلیل ارائه طیف وسیعی از ویژگی‌ها، رابط کاربری آسان و کارمزدهای کم است. ارز تنسور با سهم بیش از 70 درصدی از حجم معاملات NFT در سولانا، به طور واضح به عنوان پلتفرم پیشرو در این اکوسیستم شناخته می‌شود.

تنسور، پلتفرم محبوب خرید و فروش NFT در سولانا، با معرفی توکن بومی خود به نام TNSR، گامی مهم در جهت غیرمتمرکزسازی و حاکمیت پلتفرم برداشته است. TNSR به عنوان توکن حاکمیتی، به دارندگان خود قدرت تصمیم‌گیری در مورد آینده پلتفرم و همچنین مزایای متعددی از جمله پرداخت تراکنش‌های خریدوفروش، شرکت در لانچ پد مینت NFT، استخرهای نقدینگی NFTها و قابلیت‌های دیگری را به ارمغان می‌آورد.

معرفی کوتاه ارز دیجیتال زتاچین (ZETA)

زتاچین، فراتر از یک بلاک چین لایه 1، پلتفرمی نوآورانه برای ایجاد قابلیت تعامل‌پذیری بین زنجیره‌های مختلف بلاک چین است. این پلتفرم انقلابی، تبادل داده‌ها، توکن‌ها و اجرای قراردادهای هوشمند را به صورت یکپارچه و واحد در سراسر شبکه‌های بلاک چینی متعدد امکان‌پذیر می‌کند. زتاچین با استفاده از برنامه‌های غیرمتمرکز بلاک چینی (DApps) مبتنی بر قرارداد هوشمند، تبادل اطلاعات بین زنجیره‌های مختلف بلاک چین را به ساده‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر می‌کند.

 ZETA با استاندارد ERC-20 در شبکه اتریوم، توکن بومی پلتفرم زتاچین است. این توکن کاربردهای مختلفی نظیر پاداش مشارکت در اجماع اثبات سهام به‌عنوان پاداش ساخت بلاک یا استیکینگ، گس فی شبکه، انجام تراکنش‌های کراس چین در پلتفرم و ساختار حاکمیتی را دارد و کاربرانی که دارای این پلتفرم هستند، می‌توانند در رای‌گیری‌ها و حاکمیت مشارکت کنند.

آشنایی مختصر با ارز گیت کوین (GTC)

گیت‌ کوین، انقلابی در زمینه پلتفرم‌های غیرمتمرکز بلاک چینی به شمار رفته و بستری ایده‌آل برای توسعه‌دهندگان به منظور خلق و ارتقای برنامه‌های بلاک چینی منبع‌باز ارائه می‌دهد. این پلتفرم با تمرکز بر غیرمتمرکزسازی، به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا بدون واسطه و با کسب درآمد، ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنند. در واقع، گیت کوین، به عنوان گیت‌هاب دنیای بلاک چین شناخته شده و پلتفرمی نوآورانه برای توسعه‌دهندگان و کدنویسان است که به آنها امکان می‌دهد تا نرم‌افزارهای بلاک چینی منبع‌باز را توسعه و ارتقا دهند.

GTC، توکن بومی پلتفرم گیت کوین، به عنوان قلب تپنده این اکوسیستم عمل می‌کند و به دارندگان خود قدرت و امتیازات منحصر به فردی اعطا می‌کند. این توکن با استاندارد ERC-20 در شبکه اتریوم فعالیت می‌کند و دارای عرضه نامحدودی است؛ اما در حال حاضر 100 میلیون توکن GTC به طور کلی عرضه شده و ارزش بازار GTC معادل 77.4 میلیون دلار است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا