عمومی

موتو G64 رونمایی شد؛ اولین گوشی دنیا با پردازنده Dimensity 7025

موتو G64 رونمایی شد؛ اولین گوشی دنیا با پردازنده Dimensity 7025

موتورولا در وب‌سایت رسمی‌اش، گوشی موتو G64 5G را معرفی کرد. قرار بود این گوشی در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) در هند رونمایی شود.

موتو G64 5G اولین گوشی‌ دنیا است که از پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۲۵ مدیاتک بهره می‌برد. گوشی مورد بحث در دو پیکربندی‌ با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در‌کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در‌کنار ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود.

نمای پشت گوشی موتورولا مدل موتو G64 5G در سه رنگ آبی، سبز و یاسی

گوشی موتورولا مدل موتو G64 5G از نمایشگر ۶٫۵ اینچی ال‌سی‌دی با وضوح +FullHD بهره می‌برد. نمایشگر مورد بحث نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی دارد و با لایه‌ای از گوریلا‌گلس محافظت می‌شود.

گوشی جدید موتورولا از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین فوق عریض یادشده عکاسی ماکرو را نیز امکان‌پذیر می‌کند. دوربین سلفی گوشی، ۱۶ مگاپیکسلی است و در حفره‌ی بالای نمایشگر قرار دارد.

نمای پشت و جلوی گوشی موتورولا مدل موتو G64 5G در رنگ یاسی
نمای پشت و جلوی گوشی موتورولا مدل موتو G64 5G در رنگ آبی

انرژی موتو G64 5G را باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۰ واتی تأمین می‌کند. گوشی مورد بحث با رابط کاربری MyUX و اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و بنابر گفته‌ی موتورولا، به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را به‌همراه سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های موتو G64 5G می‌توان به حسگر اثر انگشت در بخش کناری، گواهی IP52، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، درگاه microSD و بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از قابلیت دالبی اتموس اشاره کرد.

مقاله‌های مرتبط

موتو G64 5G ضخامت ۸٫۸۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۲ گرمی دارد و در سه رنگ سبز، آبی و یاسی عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در ارتباط با سایر مناطق عرضه و قیمت گوشی جدید موتورولا در دست نیست.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا