رمز ارز

عملکرد آلت‌کوین‌های بازار بهتر از بیت‌ کوین! آیا آلت‌سیزن شروع شده است؟

عملکرد آلت‌کوین‌های بازار بهتر از بیت‌ کوین! آیا آلت‌سیزن شروع شده است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران ارزهای دیجیتال بر این باورند که بازار برای ورود به آلت سیزن آماده می‌شود. با این حال، داده‌ها هنوز این موضوع را تایید نمی‌کنند.

تحلیلگران به الگوی معاملاتی کلاسیک و رشد ارزش بازار آلت کوین‌ها به عنوان نشانه‌هایی برای وقوع آلت سیزن اشاره می‌کنند. این در حالی است که قیمت بیت کوین در تلاش برای حفظ محدوده حمایتی خود، در در روزهای اخیر با مشکلاتی مواجه شده است.

آلت کوین‌ها که توسط میم کوین‌ها و ارزهای دیجیتال لایه ۱ هدایت می‌شوند، طی هفته گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

در همین راستا، آلت سیزن به دوره‌ای خاص در بازار ارزهای دیجیتال اشاره دارد که طی آن، قیمت آلت کوین‌ها به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند و اغلب عملکردی بهتر از بیت کوین دارند.

یک تحلیلگر با نام مستعار Moustache در ۲۴ آوریل اشاره کرد که که ارزش کل بازار آلت کوین‌ها مراحل اصلاحی ABC را بر اساس الگوی وایکوف تکمیل کرده و در حال تجربه یک بریک آوت است.altcoin-season-bullish-trading-patterns

تحلیلگران همچنین اشاره کرده‌اند که ارزش کل بازار آلت کوین‌ها موفق شده است از الگوی کنج نزولی خارج شود و الگویی مشابه با الگوی مشاهده‌شده در چرخه بازار ۲۰۲۰-۲۰۲۱ را تکرار کند. altcoin-season-bullish-trading-patterns

علاوه بر این، یک سرمایه گذار دیگر مشاهده کرده است که ارزش کل بازار آلت کوین‌ها از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA-۵۰) حمایت کلیدی کسب کرده است.altcoin-season-bullish-trading-patternsاگرچه برخی از تحلیلگران با بررسی اندیکاتورهای تکنیکال، نشانه‌هایی از آمادگی آلت کوین‌ها برای رشد را مشاهده کرده‌اند، اما داده‌های درون زنجیره‌ای هنوز این موضوع را تایید نمی‌کنند.

شاخص آلت سیزن ارائه‌شده توسط پلتفرم Blockchain Center نشان می‌دهد که تنها ۴۱ درصد از ۵۰ آلتکوین برتر در ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته‌اند.

بر اساس این شاخص، برای ورود به فصل آلتکوین‌ها، این عدد باید به ۷۵ درصد برسد.altcoin-season-bullish-trading-patterns

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا