رمز ارز

کاردانو برای کمک به بیت کوین پیش‌قدم شد!

زمان مطالعه: دقیقه

چارلز هاسکینسون، خالق و بنیانگذار کاردانو، در ویدیوی جدید خود در مورد توصیه‌های اخیر کاخ سفید درباره سرکوب تمام صنایع انرژی‌بر از جمله استخراج بیت‌ کوین، توضیح می‌دهد. هاسکینسون معتقد است که پروتکل اوفلیموس (Ofelimous) کاردانو که اخیراً ارائه شده، می‌تواند به بقای بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال کمک کند.
اوفلیموس، یک پروتکل اثبات کار مفید (proof-of-useful-work) است که برای کاهش کربن تولیدشده توسط شبکه‌های بلاکچینی اثبات کار، مانند بیت کوین و بسیاری از کوین‌های دیگر ایجاد شده است. برخلاف اثبات کار، اثبات کار مفید تضمین می‌کند که قدرت محاسباتی ماینرها معطوف به حل مسائلی است که از دنیای واقعی می‌آیند. با این حال، این امر باعث می‌شود بلاکچینی که آن را پذیرفته است، از امنیت کمتری برخوردار باشد؛ چراکه مهاجم ممکن است از این سیستم برای حل مشکلات آسان‌تر استفاده کند. با این حال، هاسکینسون اطمینان می‌دهد که اوفلیموس به راحتی می‌تواند این معضل را حل کند.
گروهی از قانونگذاران کاخ سفید اخیراً گزارشی را به دستور رئیس جمهور جو بایدن منتشر کرده‌اند که مربوط به استفاده بیش از حد انرژی توسط صنایع مختلف از جمله استخراج ارزهای دیجیتال است. به طور خلاصه، در این گزارش آمده که اگر این صنایع نتوانند مصرف انرژی خود را به میزان قابل‌توجهی کاهش دهند، باید ممنوع شوند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا