رمز ارز

افزایش سرسام‌آور جستجوی گوگل برای توکن BONE شیبا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های Google Trends نشان می‌دهند که تقاضا برای BONE، توکن حاکمیتی اکوسیستم شیبا اینو به حدی افزایش یافته که عبارت کلیدی «How to Buy BONE Token» رکورد جدید را ثبت کرده است.
اولین و مهم‌ترین دلیل افزایش جستجوهای مرتبط با BONE، راه‌اندازی شیباریوم است. طبق آخرین به‌روزرسانی ارائه‌شده توسط Unification XFUND، یک ارائه‌دهنده خدمات بلاکچین که در توسعه راه‌حل لایه ۲ شیباریوم مشارکت دارد، شبکه آزمایشی بتای شیباریوم در سه‌ماهه سوم امسال راه‌اندازی ‌می‌شود. از آنجایی که سپتامبر، آخرین ماه سه‌ماهه سوم است، کاربران شیبا اینو می‌توانند به‌زودی منتظر خبر راه‌اندازی این شبکه باشند.
توکن BONE نقش بسیار مهمی در شبکه شیباریوم خواهد داشت؛ چراکه هر کاربر در این شبکه برای انجام هر تراکنش به یک BONE نیاز دارد. با توجه به این سازوکار، انتظار می‌رود که با عرضه بسیار محدود ۲۳۰ میلیون توکن BONE، ارزش آن با راه‌اندازی شبکه شیباریوم، چندین برابر افزایش یابد.
علی‌رغم شرایط نامطلوب بازار، BONE در دو هفته گذشته عملکردی باورنکردنی را به ثبت رساند. CoinGecko، بزرگ‌ترین وب‌سایت مستقل ردیابی داده‌های ارزهای دیجیتال جهان، گزارش کرده که ارزش این ارز در ۱۴ روز گذشته، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
در تاریخ ۲۵ آگوست، قیمت BONE حدود ۰٫۸۳۶۰ دلار بود که به دلیل تقاضای شدید در عرض پنج روز، تقریبا سه برابر شد. BONE در ۳۰ آگوست ۲۰۲۲ به بالاترین قیمت اخیر خود یعنی ۲٫۳۸ دلار رسید. در حال حاضر، این ارز دیجیتال با قیمت ۱٫۷۳ دلار معامله می‌شود که ۶ درصد نسبت به‌ روز گذشته بیشتر شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا