بازی

محتوای جدیدی برای بازی The Elder Scrolls Online معرفی شد

محتوای جدیدی برای بازی The Elder Scrolls Online معرفی شد

پشتیبانی از الدرز اسکرولز آنلاین (The Elder Scrolls Online) همچنان ادامه دارد و شب گذشته بتسدا محتوای جدیدی برای این بازی معرفی کرد. 

برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ قرار است به موروویند (Morrowind) بازگردیم و ماجراجویی جدید بازی Shadow Over Morrowind نام خواهد داشت. داستان جدید بازی The Elder Scrolls Online در بسته الحاقی Scribes of Fate (عرضه در ماه مارچ) و چپتر Necrom (عرضه در ماه ژوئن) روایت می‌شود.

مطلب پیشنهادی:دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارددسته گلی که صداپیشه اصلی به آب داد
دنباله یا بسته الحاقی بازی Deathloop احتمالا در دست ساخت قرار دارد

بسته الحاقی Scribes of Fate شامل چهار سیاه چال و دانجن PvE می‌شود که در آن باید با کاتبان مورا مبارزه کنید. این بسته الحاقی در تاریخ ۱۳ مارچ (۲۱ اسفند ۱۴۰۱) برای پی‌سی و در تاریخ ۲۸ مارچ (۸ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌ها منتشر می‌شود. چپتر Necrom نیز برای یک ماجراجویی ۳۰ ساعته به شرق موروویند می‌برد. 

این چپتر دو شخصیت همراه جدید و کلاس Arcanist را به بازی The Elder Scrolls Online اضافه می‌کند. Arcanist هفتمین کلاس الدر اسکرولز آنلاین محسوب می‌شود که انتظار می‌رود قابلیت‌هایش به هرمئوس مورا ربط داشته باشد. این برای چندمین بار است که با این گروه در ESO روبه رو می‌شویم و بتسدا قبلا هم از آن‌ها استفاده کرده بود. 

Elder Scrolls Online هم‌اکنون روی پی‌ سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Crossfire Xجنگ بر سر هیچ و پوچ
بررسی بازی Crossfire X


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا