بازی

تاریخ برگزاری مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ مشخص شد

تاریخ برگزاری مراسم گیمزکام ۲۰۲۳ مشخص شد

مراسم افتتاحیه Gamescom 2022 شب گذشته برگزار شد و اکنون جف کیلی (Geoff Keighley) از آغاز برنامه ریزی برای رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ خبر داده است. 

جف کیلی با انتشار پستی در توییتر از تاریخ برگزاری Gamescom 2023 رونمایی کرد. این مراسم از ۲۳ آگوست ۲۰۲۳ (۱ شهریور ۱۴۰۲) شروع می‌شود و تا ۲۷ آگوست (۵ شهریور ۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت. افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ نیز مثل امسال یک روز زودتر و در تاریخ ۲۲ آگوست ۲۰۲۳ (۳۱ مرداد ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. 

گیمزکام ۲۰۲۳

در شب افتتاحیه یا Opening Night Live شاهد بیشتر از ۳۰ نمایش متفاوت بودیم که تا حدی توانست رضایت طرفداران را جلب کند. اگر تاکنون این کنفرانس ۲ ساعته را تماشا یا اخبار آن را دنبال نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌‌کنیم مقاله جامع «گیمزکام ۲۰۲۲: هر آنچه در مراسم افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۲ اتفاق افتاد» را مطالعه بفرمایید. 

Gamescom 2022 هم‌اکنون در جریان است و از ۲ تا ۶ شهریور در شهر کلن آلمان ادامه خواهد داشت. با وجود اینکه کمپانی‌های بزرگی مثل سونی، نینتندو، اکتیویژن بلیزارد و تیک تو در مراسم امسال حضور نداشته‌اند، اما باز هم طرفداران به خوبی از آن استقبال کرده‌اند و باید انتظار رویداد بزرگ‌تری را برای سال آینده داشته باشیم.


چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا