بازی

پورت پی‌سی Returnal در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی مشاهده شد

پورت پی‌سی Returnal در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی مشاهده شد

سونی قصد دارد حضور خود در بازار پی‌سی را گسترش دهد و تاکنون چندین عنوان انحصاری پلی استیشن را برای آن منتشر کرده است. البته بازی‌های بیشتری هنوز در راه هستند و در حالی که تعدادی از آن‌ها به طور رسمی معرفی شده‌اند، موارد دیگری نیز وجود دارند که هنوز به تایید رسمی نرسیده‌اند اما لیک‌های متعددی از آن‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. Returnal یکی از آن‌ بازی‌هاست.

شوتر سوم شخص، روگ‌لایک و علمی‌تخیلی استودیو Housemarque قطعا جزو بهترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن ۵ در سال گذشته بود و گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که Returnal به‌زودی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد. اکنون شواهد بیشتری مبنی بر این احتمال ظاهر شده است.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!
lastech سینما: نقد و بررسی فیلم Spiderman No Way Home بدون اسپویل!

همانطور که توسط الکساندر باتاگلیا (Alexander Battaglia) از دیجیتال فاندری در توییتر مطرح شده، در ارائه ریستو جانکیلا (Risto Jankkila) و شارمن جاگادسان (Sharman Jagadeesan) از استودیوهای پلی استیشن در نشست جلوه‌های بصری کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی (GDC) ۲۰۲۲، نسخه پی‌سی Returnal به نمایش درآمده است..

روی صفحه نمایش، بازخوانی اشکال‌زدایی یا همان دیباگ یک نسخه از کیت توسعه‌دهنده پی‌سی بازی نشان داده شد و شامل ویژگی‌هایی بود که در نسخه پلی استیشن ۵ گنجانده نشده بود، از جمله وضوح تصویر پویا (Dynamic Resolution).

نسخه پی سی Returnal

در کنار ریترنال، Sackboy: A Big Adventure یکی دیگر از عناوین انحصاری پلی استیشن است که ظاهرا پورت رایانه‌های شخصی آن ساخته شده است.

پاییز امسال، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای پی‌سی عرضه خواهد شد و در حالی که Uncharted: Legacy of Thieves Collection و The Last of Us Part 1 به طور رسمی برای پی‌سی معرفی شده‌اند، هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند.

جالب اینجاست که دیتاماینیگ پورت پی‌سی Marvel’s Spider-Man Remastered که اخیرا منتشر شد، نشان می‌دهد که سونی در حال کار روی یک لانچر پلی‌ استیشن برای پلتفرم پی‌سی است و ظاهرا یکپارچه‌سازی با PlayStation Network نیز در حال انجام است.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانیدبابت منبع تغذیه هوشمندانه هزینه کنید
هرآنچه که باید پیش از خرید پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر بدانید


هر آنچه قبل از دیدن سریال ارباب حلقه ها باید بدانید

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا