بازی

Arcane برنده جایزه امی بهترین برنامه انیمیشن شد

Arcane برنده جایزه امی بهترین برنامه انیمیشن شد

Arcane از نتفلیکس اولین سریال استریمی است که برنده جایزه بهترین انیمیشن از مراسم جوایز امی می‌شود. سریال‌های Big Mouth و BoJack Horseman از نتفلیکس در گذشته نامزد شده بودند، اما هیچکدام این افتخار را به خانه نبردند.

از دیگر نامزدهای بخش بهترین انیمیشن امسال می‌توان به سیمپسون‌ها و ریک و مورتی و بابز برگرز اشاره کرد. ریک و مورتی در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸، سیمپسون‌ها در سال ۲۰۱۹ و بابز برگرز در سال ۲۰۱۷ برنده این جایزه شده بودند.

مطلب پیشنهادی:۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوندبه یاد روزهایی که عناوین سیمای ملی هنوز سرگرم‌کننده بود
۱۵ سریال کمدی ایرانی تلویزیون که هرگز فراموش نمی‌شوند

کریستین لینک، یکی از خالقان Arcane، در زمان دریافت جایزه از منابع الهام‌بخش خود برای ساخت سریال گفت:

بابت این جایزه ممنونم. از آنجا که اقتباس یک بازی ویدیویی است، این [جایزه] برای ما بسیار مهم است. اینکه [مردم] دنیا، شخصیت‌ها و داستان‌های ما را با آغوش باز پذیرفتند، بسیار شگفت‌انگیز است. بنابراین از نتفلیکس تشکر می‌کنیم که از همان ابتدا به ما ایمان داشت، از Riot Games تشکر می‌کنیم که این آی‌پی را ساخت و از همه افرادی که در حدود ۱۲ سال گذشته با بازی و League of Legends همراه بودند و به بزرگ شدن آن کمک کردند، تشکر می‌کنیم.

Arcane

هیلی استاینفلد، صداپیشه نقش Vi در سریال Arcane، به سرعت پیروزی را جشن گرفت و گفت «فوق‌العاده است. به خانواده آرکینی خودم تبریک می‌گویم. خیلی خوش‌شانسم که بخشی از این سریالی هستم.»

این سریال که بر اساس فرنچایز محبوب بازی‌های ویدیویی League of Legends ساخته شده، در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) پخش شد و به یکی از موفقیت‌ترین عناوین نتفلیکس تا به امروز تبدیل شد و امتیاز ۱۰۰ درصد را از سایت راتن تومیتوز دریافت کرد.

این سریال داستان خاستگاه «جینکس» و «وای» را دنبال می‌کند که از هم جدا می‌شوند و سپس در شهرهای دوقلوی Piltover و Zaun در دو طرف جنگ، یکدیگر را پیدا می‌کنند. این سریال با مشارکت Riot Games ساخته شد و علاوه بر هیلی استاینفلد، صداپیشگان دیگری همچون شهره آغداشلو، الا پورنل، کیتی لیانگ و کوین آلخاندرو در آن حضور دارند.

Arcane

سازندگان در بحبوحه تولید فصل دوم هستند که در مقطعی در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. رایت گیمز همچنین اخیرا یک مجموعه مستند در مورد ساخت این سریال به نام Arcane: Bridging the Rift منتشر کرده است.

در مجموعه مستند، سازندگان آرکین نگاهی اجمالی به پشت صحنه ساخت آن می‌پردازند و دقیقا نشان می‌دهند که چگونه Arcane به یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۱ تبدیل شد.

مطلب پیشنهادی:10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستندوقت آن است که این آثار را از سایه بیرون بیاوریم!
10 انیمیشن دست کم گرفته شده که سزاوار شانس دوم هستند


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا