عمومی

خودرو آفرود پرقدرت BYD با موتور برقی رونمایی شد

خودرو آفرود پرقدرت BYD با موتور برقی رونمایی شد

BYD، غول خودروسازی چین، با معرفی نسخه‌ی آفرود لوکس‌ترین خودروی الکتریکی‌ خود به گسترش سبد محصولاتش ادامه می‌دهد.

Yangwang U8 که ساخته‌ی برند Yangwang (زیرمجموعه‌ی لوکس BYD) به‌حساب می‌آید، قبلاً با ظاهر قدرتمند و قیمت بالایش توجهات را به خود جلب کرده بود. حالا در نمایشگاه خودرو پکن، نسخه‌ی آفرود این خودرو با نام Yangwang U8 Off-road Master معرفی‌شده است که قول هیجان بیشتری را به ماجراجویان ثروتمند می‌دهد.

خودرو برقی BYD Yamgwang U8 Off-road Master

BYD

Yangwang U8 آفرود مستر به موتور قدرتمندی مجهز شده است تا چالش‌برانگیزترین مسیرها را به‌راحتی طی کند. قلب تپنده‌ی این خودرو، سیستم الکتریکی اثبات‌شده‌ی BYD با نام E4 است که از چهار موتور الکتریکی قدرتمند تشکیل شده است. این مجموعه به‌صورت ترکیبی بیش‌از ۱٬۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. نسخه‌ی آفرود مستر برخلاف نسخه‌ی پریمیوم از سیستم خنک‌کننده‌ی تقویت‌شده برای عملکرد پایدار در فشارهای شدید بهره می‌برد. ظرفیت حمل بار این نسخه افزایش یافته است.

خودرو برقی BYD Yamgwang U8 Off-road Master
خودرو برقی BYD Yamgwang U8 Off-road Master

به‌نوشته‌ی CnEVPost، نسخه‌ی آفرود مستر Yangwang U8 با افزایش ارتفاع کف و بهبود توان Wading (عبور از آب) تا ۱٬۴۰۰ میلی‌متر، خیال کاربر را برای عبور از رودخانه‌ها راحت می‌کند.

برند Yangwang حتی امکان سفارش پهپاد داخلی را نیز فراهم کرده است که در مسیرهای سخت دید بهتری از محیط به کاربر ارائه می‌دهد.

نسخه‌ی آفرود مستر Yangwang U8 با وجود قابلیت‌های جذاب برای مسیرهای ناهموار، عاشقان خودروهای لوکس را ناامید نمی‌کند. اتاق این خودرو به ویژگی‌های مدرن و فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شده که در حد و اندازه‌ی رقبای اروپایی است.

برند Yangwang زیرمجموعه‌ی نسبتاً جدید BYD به‌شمار می‌رود که در ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (دی و بهمن ۱۴۰۱) برای جذب خریداران لوکس‌پسند و علاقه‌مند به خودرو الکتریکی تأسیس شد.

نسخه‌ی پریمیوم Yangwang U8 در سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) به بازار عرضه شد و BYD تاکنون بیش‌از ۵٬۵۰۰ دستگاه از آن فروخته است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا