بازی

اسکوئر انیکس با دست پر به توکیو گیم شو ۲۰۲۲ خواهد رفت

اسکوئر انیکس با دست پر به توکیو گیم شو ۲۰۲۲ خواهد رفت

اسکوئر انیکس حضور قدرتمندی در نمایشگاه بازی‌های توکیو ۲۰۲۲ خواهد داشت و تعدادی از بازی‌های مورد انتظار خود از جمله Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion، Forspoken، Harvestella و غیره را به نمایش خواهد گذاشت.

لیست کامل غرفه‌داران توکیو گیم شو و همچنین بازی‌هایی که قرار است در این نمایشگاه به نمایش در بیایند، منتشر شده که از اینجا می‌توانید مشاهده کنید. به واسطه همین لیست به نظر می‌رسد که بازی Final Fantasy 16 نمایش داده نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور استبازگشتی قدرتمند برای Life Is Strange
بررسی بازی Life Is Strange: True Colors – همدلی سوپرپاور است

با این حال، طرفداران فاینال فانتزی Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion و بازسازی موبایل Final Fantasy 7 Ever Crisis، به علاوه Final Fantasy 14، Final Fantasy Brave Exvius و Stranger of Paradise Final Fantasy Origin را در این نمایشگاه خواهند دید. (چرا اینقدر عناوین طولانی دارند؟)

مجموعه‌ای از نقش‌آفرینی‌های ژاپنی اسکوئر انیکس که در این نمایشگاه حضور دارند، عبارتند از:

  • Tactics Ogre Reborn
  • Dragon Quest Treasures
  • Diofield Chronicle
  • Romancing Saga – Minstrel Song
  • Star Ocean 6
  • Valkyrie Elysion

نسخه سوییچ NieR Automata نیز نمایش داده خواهد شد. از طرف دیگر شرکت Atlus نسخه‌های جدید از نقش‌آفرینی‌های معروف خود، Persona 5 Royal، Persona 4 Golden و Persona 3 Portable را به نمایش خواهد گذاشت.

اسکوئر انیکس

نمایشگاه بازی توکیو امسال برای اولین بار در سه سال گذشته یک رویداد حضوری و عمومی خواهد بود. TGS 2022 از ۲۴ تا ۲۷ شهریور در محل سنتی خود در Makuhari Messe در شهر Chiba برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان تجاری و عمومی می‌توانند در آن شرکت کنند.

در دو سال گذشته، TGS یک رویداد دیجیتالی بوده و نمایش سال گذشته به برخی از خبرنگاران و اینفلوئنسرهای ژاپنی اجازه می‌داد تا از طریق دعوت‌نامه ویژه در یک بخش پشت درهای بسته شرکت کنند.

نمایش امسال به پخش زنده که اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شد، ادامه خواهد داد و برنامه‌ریزی شده که «اکثر» برنامه‌ها به دو زبان ژاپنی و انگلیسی پخش شوند. ایکس باکس، کپکام و کونامی نیز اعلام کردند که در توکیو گیم شو حضور خواهند داشت.


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا