بازی

خالق Rick and Morty: این سریال می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد

خالق Rick and Morty: این سریال می‌تواند تا ابد ادامه داشته باشد

سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) پخش خود را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و اکنون طرفداران منتظر تماشای فصل ششم آن هستند که قرار است تا چند روز دیگر، یعنی ۴ سپتامبر (یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱) پخش شود.

اخیرا دان هارمون، یکی از خالقان این سریال محبوب در صحبت‌هایش گفته که حس می‌کند داستان‌های آن می‌توانند تا همیشه ادامه داشته باشند. وی اضافه کرد: «تا زمانی که این سریال ماندگار و محبوب باشد، به‌نظر من تا همیشه ادامه خواهد داشت.»

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق
نگاهی به قسمت شانزدهم سریال خاتون – فاجعه مطلق

در خلاصه قسمت اول فصل ۶ که Solaricks نام دارد، داستان اینگونه توصیف می‌شود: «آن‌ها برگشته‌اند! اسمیت‌ها با اتفاقات فصل گذشته دست و پنجه نرم می‌کنند و ریک و مورتی در فضا و بقایای سیتادل سرگردان شده‌اند.» دان هارمون درباره ادامه داستان‌های سریال نظرش را اینچنین بیان کرد:

تا زمانی که این سریال ماندگار و محبوب باشد، به نظر من تا همیشه ادامه خواهد داشت. این به نوعی بخش آسان ماجراست و شاید برخی از طرفداران درباره آن ناامید باشند. این تعهد اصلی من است و فکر می‌کنم یک سریال تلویزیونی خوب می‌تواند نزدیک به ۱۰۰۰ قسمت طول بکشد.

ریک و مورتی

جاستین رویلند، یکی دیگر از خالقان ریک و مورتی نیز با این موضوع موافقت و در گفت و گو با The Wrap اعلام کرده که او و تیمش تا زمانی که بتوانند و بخواهند تولید این سریال را ادامه خواهند داد. از آنجایی که داستان سریال جهان‌های متعددی (مولتی‌ورس) را در برمی‌گیرد، احتمال ماجراجویی‌ها برای ریک و مورتی بی‌نهایت خواهد بود.

درحالی که هنوز پخش فصل ششم ریک و مورتی آغاز نشده، شورانرهای سریال مشغول کار روی فصل هشتم آن هستند. بد نیست بدانید در سال ۲۰۱۸ و اواسط فصل سوم و چهارم، شبکه ادالت سوییم دستور ساخت ۷۰ قسمت دیگر را داده بود.

در همین مورد می‌توانید اولین تریلر از فصل ششم سریال Rick and Morty را تماشا کنید و نگاهی به تیزر و پوستری جدید این انیمیشن داشته باشید.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقهاز جادوهای فانتزی هایائو میازاکی تا معجون پیکسار و دیزنی
معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقه


اختصاصی lastech: مصاحبه با تهیه‌کننده بازی Blasphemous

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا