بازی

از کاور نهایی بازی NBA 2K23 رونمایی شد

از کاور نهایی بازی NBA 2K23 رونمایی شد

استودیو 2K Sports شب گذشته به طور رسمی از کاور نهایی NBA 2K23 رونمایی کرد که در آن شاهد حضور یک فوق ستاره فعلی NBA نیستیم، بلکه جی. کول (J. Cole)، خواننده شناخته شده‌ی رپ را می‌بینیم.

در اقدامی که به منظور ارج نهادن «وجه مشترک فرهنگ بسکتبال و موسیقی» صورت گرفته، جی. کول روی کاور نسخه دریمر (DREAMER) قرار گرفته که در اواخر پاییز امسال منتشر خواهد کرد. فراتر از کاور بازی، این خواننده در برخی از رویدادهای NBA 2K23 نیز شرکت خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شادآیا ویل اسمیت بالاخره به حق خود خواهد رسید؟
نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شاد

2K Sports فاش کرد که جی. کول قرار است در مد MyCareer برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن ۵ و ایکس‌ باکس سری ایکس ظاهر شود. در این مد بازیکنان با Bas و Elite از دریم‌ویل (Dreamville) دوست می‌شوند که سپس آن‌ها راهی برای ملاقات با جی. کول فراهم می‌کنند.

گفته می‌شود که MyCareer شامل تعداد زیادی حضور کوتاه (Cameo) دیگر نیز خواهد بود، اگرچه افزودن جی. کول به داستان ظاهراً بسیار گسترده‌تر از همه موارد خواهد بود.

NBA 2K23

جی. کول امروز در بیانیه‌ای گفت:

NBA 2K مدت‌هاست مکانی برای کشف استعدادهای جدید موسیقی از طریق بازی‌هایشان بوده و همچنان یک استاندارد طلایی برای نمایش فرهنگ بسکتبال است.

شگفت‌انگیز است که نه تنها روی کاور بازی امسال ظاهر شدم، بلکه بخشی از داستان MyCAREER، ساخت موسیقی متن و وارد کردن برند Dreamer به NBA 2K بودم. چیزهای بیشتری نیز در راه است، پس بهتر است داستان دریم‌ویل و برند دریمر را دنبال کنید که در طول سال برای Bas و Elite در مد MyCareer اتفاق می‌افتد.

استودیو 2K Sports برخی از هنرمندانی که در آلبوم موسیقی متن امسال حضور دارند را نیز معرفی کرد. صدای خوانندگانی مانند جکسون وانگ، جک هارلو، دستینی راجرز و مگان دی استالیون و بسیاری دیگر در حین بازی NBA 2K23 شنیده خواهند شد.

بازی NBA 2K23 جمعه هفته آینده ۱۸ شهریور ماه برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Hustle – یک پرتاب سه امتیازیتو درخت بلوط منی
نقد فیلم Hustle – یک پرتاب سه امتیازی


ویجی‌لاگ پلاسگیمزکام 2022 و گران شدن پلی استیشن 5

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا