رمز ارز

فعالیت نهنگ‌های شیبا ۳ برابر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده‌های IntoTheblock، به نظر می‌رسد که هولدارهای بزرگ شیبا در حال زمان‌بندی لحظه‌ای قیمت این ارز هستند؛ زیرا تعداد تراکنش‌های بزرگ ۲۷۵ درصد افزایش یافته‌ است.
در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ تراکنش بزرگ با حجم بیش از ۱۰۰ هزار دلار برای شبکه شیبا اینو به ثبت رسیده است. تراکنش‌های بزرگ، اغلب نشانگر فعالیت نهنگ‌ها یا بازیکنان بزرگ شبکه هستند و افزایش آن‌ها، نشان‌دهنده انجام خریدوفروش توسط این دسته از سرمایه‌گذاران است.
در اوایل ماه آگوست، افزایش تراکنش‌های نهنگ‌ها باعث افزایش قیمت شیبا اینو شد. در حال حاضر، اکوسیستم شیبا توجه بسیاری را به خود جلب کرده و توکن حاکمیتی آن، BONE، یک رالی چشمگیر ۱۵۰ درصدی را تجربه کرده است. بر اساس داده‌های WhaleStats، این ارز به‌عنوان یکی از پرمعامله‌ترین توکن‌ها در میان ۱۰۰ نهنگ برتر ETH قرار دارد.
شیبا، چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان، ارزش بازاری برابر با ۶٫۸۶ میلیارد دلار دارد و در حال حاضر با ۲٫۷ درصد افزایش با قیمت ۰٫۰۰۰۰۱۲۵ دلار معامله می‌شود. در این بین، ۲۴۲ میلیون واحد از این توکن، طی ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده و نرخ سوزاندن آن نیز افزایش پیدا کرده است.
در ۲۸ آگوست، شیبا اینو زیر سطح حمایت فوری ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار بسته شد، اما خرس‌ها نتوانستند موقعیت خود را تثبیت کنند. اگر خریداران، قیمت را بالاتر از میانگین متوسط ۵۰ روزه نگه دارند، قیمت شیبا اینو ممکن است تا سقف ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار افزایش پیدا کند. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، این ارز می‌تواند مدتی را در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار و ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار باقی بماند. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از ۰٫۰۰۰۰۱۴ دلار ببرند، شیبا ممکن است تا ۰٫۰۰۰۰۱۸ دلار نیز بالا برود.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا