رمز ارز

دستاوردهای جدید شیبا پس از انتشار جهانی بازی آن!

زمان مطالعه: دقیقه

ساعاتی پیش، پلتفرم اتراسکن (Etherscan)، تراکنشی که طی آن ۱۰۰ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) جابه‌جا شده بود را شناسایی کرد.
بر اساس جزییات ارائه شده، این تعداد توکن به ارزش بیش از یک میلیون دلار، از صرافی ارز دیجیتال کوکوین خریداری و سپس به یک کیف پول سرد منتقل شده است. به نظر می‌رسد این سرمایه‌گذار بزرگ پس از انتشار بازی شیبا اترنیتی در تاریخ ۶ اکتبر، تصمیم به سرمایه‌گذاری بر روی میم کوین محبوب شیبا اینو گرفته است.
بلافاصله پس از انتشار جهانی این بازی برای سیستم‌های عامل iOS و Android، تعداد دانلودهای این برنامه، آن را به لیست ۲۰ اپ برتر در اپ‌استور رساند. در فروشگاه گوگل‌پلی نیز تعداد دانلودها در برخی مناطق به بیش از ۱۰ هزار دانلود رسید. در پی این استقبال، ۲،۲۲۰ نفر کاربر به تعداد هولدرهای شیبا اینو اضافه شدند و مجموع آن‌ها به ۲،۱۹۳،۵۲۰ رسید.
در اواخر سپتامبر، تیم شیبا اترنیتی مسابقه‌ای را برای ایجاد تریلرهای تبلیغاتی این بازی برگزار کرد و از کاربران خواست تا ویدیوهای خلاقانه‌ای را برای معرفی هرچه بهتر آن تولید کنند. ویدیوهای برنده در اپ‌استور و گوگل‌پلی به نمایش درخواهند آمد و سازندگان آن‌ها یک جایزه پنج هزار دلاری معادل ۴۵۱،۲۶۲،۵۳۷ شیبا اینو دریافت خواهند کرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا