بازی

شرکت Riot Games کارکنان چندین بخش خود را اخراج کرده است

شرکت Riot Games کارکنان چندین بخش خود را اخراج کرده است

طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت Riot Games، سازنده عناوین محبوبی همچون League of Legends و Valorant، کارکنان چندین بخش خود را اخراج کرده است. جیکوب ولف، خبرنگار ورزشی رایت گیمز، اولین نفری بود که روز چهارشنبه از کاهش کارکنان در چندین بخش خبر داد.

او در توییتی نوشته بود که اندازه و دامنه اخراجی‌ها در حال حاضر مشخص نیست، اما گمان می‌کند به بخش‌های استخدام و منابع انسانی، پشتیبانی و ورزش‌های الکترونیکی تاثیر خواهد گذاشت.

ولف افزود Riot در گذشته کاهش نیروی زیادی را اعمال نکرده بود، اما این اقدام با روند گسترده در فناوری، بازی و سرگرمی مطابقت دارد. چرا که مشکلات اقتصادی شروع به تأثیرگذاری بر بسیاری از شرکت‌ها کرده است.

دیری نگذشت که شرکت Riot Games به طور رسمی در بیانیه‌ای برای VGC تایید کرد که در دور جدید کاهش نیروی شرکت، ۴۶ نفر از شغل‌های خود برکنار شدند.

رایت گیمز تغییراتی استراتژیک در چندین تیم اجرا کرد تا تمرکز را در برخی از زمینه‌ها بیشتر کند. با این تغییرات، برخی از وظایف حذف شدند و در مجموع بر ۴۶ نفر از اعضا رایت تأثیر گذاشت.

این بخشی از روند عادی کسب و کار ما است: به طور دوره‌ای تغییراتی در ساختار و تیم‌هایمان ایجاد می‌کنیم که معتقدیم به ما این امکان را می‌دهد که بهترین محتوا و تجربیات را برای بازیکنان ارائه کنیم.

ما هرگز این تصمیمات را ساده نمی‌گیریم و همیشه از جایی شروع می‌کنیم که بتوانیم اعضا خود را حفظ کنیم و آن‌ها را در بالاترین اولویت‌هایمان قرار می‌دهیم. در حالی که تحقق این امر همیشه ممکن نیست، اما هدف اصلی ماست.

Riot Games

روز چهارشنبه، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد حدود ۱۰ هزار کارمند خود را «در پاسخ به شرایط کلان اقتصادی و تغییر اولویت‌های مشتریان» اخراج کند.

این کاهش بر حدود ۴.۵ درصد از نیروی کار ۲۲۰ هزار نفری غول فناوری ایالات متحده، از جمله توسعه‌دهندگان در استودیوهای بتسدا و 343Industries و The Coalition، تاثیر گذاشته است.


چرا همه بازی‌ها فضایی شدند؟

با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا