بازی

مدت زمان بازی High on Life مشخص شد

مدت زمان بازی High on Life مشخص شد

تهیه‌کننده بازی High on Life از استودیو Squanch Games در مصاحبه جدید با وب‌سایت TheGamer فاش کرد که این عنوان بسته به سبک بازی بازیکنان بین ۱۲ تا ۲۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت.

متی استودیوان، تهیه‌کننده بازی توضیح می‌دهد برای کسانی که عادت دارند تمام محتوا بازی را بررسی کنند، حدود ۲۰ تا ۲۲ ساعت گیم‌پلی وجود خواهد داشت. این مدت زمان شامل داستان اصلی و همچنین ماموریت‌های جانبی بازی می‌شود که توسط NPCها به شما داده می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:بازیگرانی که می‌توانند در لایو اکشن ریک و مورتی بازی کنندبعد از کریستوفر لوید و جیدن مارتل
بازیگرانی که می‌توانند در لایو اکشن ریک و مورتی بازی کنند

با این حال، داستان اصلی بازی نسبتا کوتاه خواهد بود. او در این رابطه توضیح می‌دهد:

داستان اصلی بسته به سبک بازی شما حدود ۸ تا ۱۲ ساعت طول می‌کشد. البته موارد کلکسیونی و محتوای جانبی نیز در کنار گوشه بازی وجود دارد که شاید با وجود آن‌ها، مدت زمان بازی بین ۲۰ تا ۲۵ ساعت طول می‌کشد.

استودیوان همچنین در ادامه توضیح می‌دهد که بازی همچنین دارای آیتم‌های زیادی می‌شود که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را جمع‌آوری کنند و همچنین در فروشگاه داخلی بازی آیتم‌های بسیار خاصی وجود دارد که البته هنوز نمی‌تواند درباره آن‌ها صحبت کند.

با این وجود، ماموریت‌های جانبی بازی حدود ده ساعت از گیم‌پلی بازی را شامل می‌شود که با این وجود می‌توان گفت با محتوا زیاد و گسترده‌ای مواجه خواهیم بود.

بازی High on Life در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد و از همان روز اول روی سرویس گیم‌پس هم در دسترس قرار می‌گیرد. اخیرا در گزارش بامزه‌ای درباره سلاح‌های بازی و صحبت کردن آن‌ها با شخصیت اصلی توضیح داده بودیم.


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا