بازی

تاریخ معرفی پروژه‌های آینده مارول و جنگ ستارگان مشخص شد

تاریخ معرفی پروژه‌های آینده مارول و جنگ ستارگان مشخص شد

دیزنی اخیرا تاریخ مشخصی را برای استودیوهای مارول و لوکاس فیلم در رویداد دیزنی یا همان D23 تعیین کرده، جایی که انتظار می‌رود فیلم‌ها و سریال‌های جدیدی هم برای MCU و هم برای دنیای جنگ ستارگان معرفی شود. پنل D23 پس از رونمایی هیجان‌انگیز مارول از فاز ۶ و ۷ آن در مراسم کامیک کان، برگزار خواهد شد. جایی که اطلاعات زیادی از برنامه‌های این استودیو تا سال ۲۰۲۶ کسب کردیم.

مطلب پیشنهادی:معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونومبگذار خون جاری شود
معرفی کارنیج – کابوس مشترک مرد عنکبوتی و ونوم

طی رویداد کامیک کان ۲۰۲۲، استودیو مارول تقویم کامل فاز ۵ MCU را که شامل چندین فیلم سینمایی و سریال‌های تلویزیونی دیزنی پلاس است، فاش کرد. از جمله پروژه‌های جدیدی که در این رویداد رونمایی شد، می‌توان به فیلم Thunderbolts، سریال جدید Daredevil و دو فیلم Avengers اشاره کرد که نوید پایان «Multiverse Saga» را می‌دهد. علاوه بر این، دانستیم که دان چیدل به عنوان ماشین جنگی (War Machine) برای سریال Secret Invasion بازمی‌گردد و چارلی کاکس در نقش Daredevil در She-Hulk: Attorney at Law حضور خواهد داشت.

در حالی که پنل استودیو مارول در کامیک کان ذهن طرفداران را به خود مشغول کرد، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که آن‌ها می توانند در مراسم دیزنی ماه آینده اعلام کنند. اول از همه، در طول رویداد کامیک کان، مارول تریلرهایی از فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania، Guardians of the Galaxy Vol. 3، و Secret Invasion منتشر کرد، با این حال این تریلرها برای افراد خارج از این مراسم در دسترس نبود.

بنابراین، D23 بهترین فرصت برای نمایش این تریلرهای جدید و گسترش ارتباط آن‌ها با طرفداران است. علاوه بر آن پس از تماشای صحنه دراماتیک پس از تیتراژ سریال «خانم مارول»، طرفداران مشتاق شنیدن اخباری در مورد The Marvels هستند که قرار است در جولای ۲۰۲۳ منتشر شود. در نهایت، بخش‌های زیادی در فاز ۶ دنیای سینمایی مارول وجود دارد که استودیو می‌تواند در طول مراسم دیزنی آن را نشان دهد.

درمورد لوکاس فیلم نیز طرفداران هنوز منتظر پخش اولین تریلر از فیلم Indiana Jones 5 هستند، چراکه تاکنون تنها یک پوستر از آن در مراسم جشن جنگ ستارگان معرفی شده است. علاوه بر آن می‌توان امیدوار بود که تریلرهایی از سریال‌ Ahsoka و فصل سوم سریال مندلورین که هر دو برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند، منتشر شود. اگر به اندازه کافی خوش‌شانس باشیم ممکن است اخباری از سریال جدید دنیای استار وارز، یعنی Skeleton Crew با بازی جود لا دریافت کنیم.

استودیو مارول و لوکاس فیلم قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ۱۴۰۱) برنامه‌های خود را در مراسم دیزنی (D23) معرفی کنند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارولمسئولیت‌های بزرگ با کوچک‌ترین اشتباه عواقب بدی به دنبال دارند
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات قهرمانان مارول


اطلاعات لو رفته هیجان انگیز از جی تی ای 6 | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا