بازی

اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد

اولین ویدئو از گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شد

تریلر جدیدی از ساخته استودیو Team Ninja، بازی Wo Long: Fallen Dynasty منتشر شده که برای اولین بار گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

بازی سولزلایک در برنامه مشترک ایکس باکس و بتسدا در خرداد ماه معرفی شد و در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵ و کنسول‌های ایکس باکس و پی‌سی (به همراه سرویس گیم پس) منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:رده‌بندی همه فیلم‌های جیمز باند – از بدترین تا بهترینجاسوسی برای همه فصول
رده‌بندی همه فیلم‌های جیمز باند – از بدترین تا بهترین

این بازی در واقع حاصل همکاری فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، تهیه‌کننده Nioh، و ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa)، تهیه‌کننده بلادبورن است. با قضاوت بر اساس تریلر گیم‌پلی می‌توان گفت که Wo Long: Fallen Dynasty به طور حتم برای طرفداران سبک سولزلایک آشنا به نظر می‌رسد.

داستان بازی در دوران سه پادشاهی چین می‌گذرد که با شیاطین مخصوص به خود عجین شده و سیستم مبارزات آن با الهام از هنرهای رزمی ساخته شده است. بخش مبارزه با چرخش‌های گریزان و جهش‌های باله‌ای، همراه با برخی احضارها و جادوها، بسیار روان و دلپذیر به نظر می‌رسد.

استودیو همچنین یک سیستم اخلاقی نیز برای Wo Long: Fallen Dynasty توسعه داده تا وزن بیشتری به تصمیمات شما دهد. با این وجود تاثیر این سیستم اخلاقی و عمق آن مشخص نیست. دموی رایگان بازی هم سال آینده و پیش از انتشار رسمی وو لانگ در دسترس قرار خواهد گرفت، اما تاریخ دقیق عرضه آن نیز مشخص نیست.  

بازی Wo Long: Fallen Dynasty

Wo Long: Fallen Dynasty همچنین در نمایشگاه بازی‌های توکیو ۲۰۲۲ در غرفه ناشر Koei Tecmo قابل بازی کردن خواهد بود. با این حال، سال آینده رقابت سختی با برخی دیگر از بازی‌های مشابه چینی خواهد داشت.

اواسط هفته گذشته در گیمزکام توسعه‌دهنده چینی Everston بازی جدید خود Where Winds Meet را معرفی کرد که تریلر زیبایی داشت و نوید عنوان جذابی را می‌داد. به علاوه عنوان مورد انتظار Black Myth: Wukong نیز سال آینده منتشر خواهد شد که هفته گذشته تریلر جدیدی از آن منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنیدروایت حماسه با ترکیب لذت‌بخش ماجراجویی و تاریخ
بهترین فیلم‌های تاریخی حماسی که باید تماشا کنید


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا