بازی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی از آن قابلیت‌هایی بوده که زحمت و دردسر خرابی‌های شایع لباسشویی را برای شما کمتر کرده و این یعنی؛ شناخت نیاز کاربر و ارتباط متقابل مصرف کننده با دستگاه.

کمپانی ال جی سعی دارد لوازمی تولید کند که تماما با زندگی ما متناسب باشد و به راحت‌ترین شکل ممکن از آن‌ها استفاده کنیم.

نسل جدید و هوشمند ماشین لباسشویی ال جی یکی از مستندات این موضوع است.

کیفیت فوق‌ العاده‌ی ماشین لباسشویی ال جی بر هیچکس پوشیده نیست و همین آوازه و شهرت، باعث شده که شما یکی از آن را در خانه یا محل کار خود داشته باشید.
اما این دستگاه هم در اثر مصرف نادرست یا فرسودگی بعد از چندین سال کارکرد، دچار مشکل می‌شود.

تشخیص هوشمند لباسشویی ال جی در مدل‌های Smart ThinQ به شما کمک می‌کند تا با گوشی خود عیب یابی لباسشویی را انجام دهید. از آنجا که عیب یابی مهم‌ترین و ابتدا‌یی‌ترین قدم برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی است، باید قبل از هر کاری آن را به درست‌ترین شکل و مطمئن‌ترین روش انجام دهید.

چرا که؛ یک عیب یابی اشتباه می‌تواند مشکل دستگاه شما را چندین برابر کند و به دنبال آن، هزینه‌های سنگین‌تری برای رفع مشکل بر دوش شما می‌افتد.

درباره‌ی قابلیت عیب یابی خودکار ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

با قابلیت (SDS) Smart Diagnosis به LG Smart ThinQ می‌توانید بدون پرداخت هزینه و کمک به تعمیرکار عیب یابی دستگاه خود را انجام دهید.

این برنامه در حال حاضر بر روی گوشی‌های آیفون و اندروید قابل دسترس است که برای دانلود نسخه‌ی مورد نظر می‌توانید از لینک موجود در سایت lg.com یا سرچ آن در app store استفاده کنید.

چگونه Smart ‌Diagnosis یا عیب یابی هوشمند لباسشویی ال جی را فعال کنیم؟

بعد از اینکه نرم افزار مربوطه (LG Smart ThinQ) را دانلود و نصب کردید، آن را اجرا کنید و در صفحه‌ی باز شده دکمه‌ی مثبت (+) بالای صفحه را انتخاب کنید.
در صفحه‌ی Product connection guide، انتهای صفحه، گزینه OK را بزنید.
در صفحه‌ی جدید باز شده؛ Select a product نوع وسیله را انتخاب کنید. مثلا برای لباسشویی‌های درب از جلو گزینه‌ی Front load washer را انتخاب کنید.
در صفحه‌های بعدی یعنی صفحه‌ی Classify ‌product، همه آپشن‌ها را رد کرده گزینه‌ی No را بزنید.
در انتهای صفحه‌ی Connection Product ظاهر شده، گزینه‌ی No button or Wi-Fi is not blinking را بزنید و در صفحه باز شده OK کنید.
در وسط صفحه‌ی بعدی، گزینه‌ی Tag on ظاهر شده که باید No را کلیک کنید، در وسط صفحه‌ی Smart diagnosis ظاهر می‌شود که باید Yes را کلیک کنید. سپس به طور خودکار سیستم اجرا فعال می‌شود و به صفحه اولیه نرم افزار هدایت می‌شوید که یک گزینه و محصول به لیست اضافه شده است.

برای مثال ما لباسشویی را انتخاب کرده بودیم که یک گزینه به اسم Washer اضافه شده است. روی آن کلیک و در صفحه‌ی باز شده روی گزینه‌ی Start smart diagnosis را انتخاب کنید.
سپس ماشین لباسشویی خود را روشن کنید و هیچ دکمه‌ی دیگری، حتی ولوم را دست نزنید.

روی گوشی، دکمه‌ی Next را بزنید و سمت میکروفونِ گوشی را روی لوگوی Smart diagnosis و نزدیک کلید Power دستگاه قرار دهید و Next را بزنید.
در حالی که گوشی را به شکل گفته شده به لباسشویی چسباندید و Next را زدید، روی دستگاه کلید Temp را فشار دهید و نگه دارید تا صدای بوق را بشنوید و بعد از روش شدن شمارشگر معکوس روی صفحه نمایش، کلید Temp را رها کنید و منتظر باشید شمارش معکوس تمام و صدای بوق قطع شود.

توجه داشته باشید گوشی باید در همان حالت نگه داشته شود. در این صورت گوشی شما شروع به بررسی خطاهای دستگاه کرده و بعد از آن پیام‌های مرتبط با هر خطا را در صورت وجود، به شما نشان خواهد داد. 
شما با کمک گوشی و قابلیت تشخیص عیب خودکار لباسشویی ال جی، عیب یابی دستگاه را انجام دادید. اما اینجا تازه شروع ماجراست.

در واقع عیب یابی یک راه آسان برای تعمیرکار بوده تا مسیر و زمان عیب یابی را کوتاه‌تر کند. تعمیرکار با توجه به ارور یا عیب یابی هوشمند زودتر می‎‌تواند به ایراد دستگاه پی ببرد. این موضوع باعثِ سریع‌تر تعمیر شدن لباسشویی شما می‌شود.

مسلما برای تعمیر باید از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران یا شهر خود کمک بگیرید و هرگز به عنوان یک فرد بی تجربه و بدون دانش فنی اقدام خودسرانه‌ای انجام ندهید.

دکتر تعمیر به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بهترین انتخاب برای تعمیر دستگاه شماست چرا که علاوه بر متخصصان با تجربه و حرفه‌ای، گارانتی تعمیرات را هم در کنار فاکتور معتبر خدمت شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای ثبت درخواست یا دریافت مشاوره رایگان به سایت خدمات تعمیرات دکتر تعمیر مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا