بازی

نام و محتوای بسته الحاقی ریمیک Resident Evil 4 لو رفت

نام و محتوای بسته الحاقی ریمیک Resident Evil 4 لو رفت

فاصله بسیار کمی با عرضه ریمیک رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4) داریم و اکنون اطلاعات از بسته الحاقی احتمالی این بازی منتشر شده است.

بسته الحاقی بازی Resident Evil 4 با نام Separate Ways روی شخصیت ایدا وانگ (Ada Wong) تمرکز دارد. در واقع کپکام کمپین ایدا در بازی اصلی را این بار به صورت یک بسته الحاقی جدا منتشر می‌کند. این خبر توسط یک منبع معتبر به اسم Dusk Golem در انجمن ResetEra منتشر شده است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!بس کن نتفلیکس!
نقد سریال Resident Evil – حسرت به دل ماندیم!

Dusk Golem همچنین اعلام کرد که این کمین نسبت به بازی اصلی طولانی‌تر خواهد بود. نکته جالب این است آلبرت وسکر نیز در کمپین ایدا حضور داشت و احتمالا دوباره او را ملاقات می‌کنیم. این لیکر همچنین به مد The Mercenaries نیز اشاره کرد که کپکام از قبل اعلام کرده بود به عنوان یک آپدیت رایگان برای ریمیک رزیدنت اویل ۴ منتشر می‌شود. 

بازی Resident Evil 4

کپکام همچنین هفته پیش دمو این ریمیک را منتشر کرده که روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که دموی ریمیک Resident Evil 4 یک درجه سختی مخفی دارد. اگر به تجربه این بازسازی علاقه‌ دارید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Resident Evil 4 Remake بدانید» را مطالعه کنید.

بازسازی Resident Evil 4 در روز ۲۴ مارس ۲۰۲۳ مصادف با ۴ فروردین ۱۴۰۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و شاید ایکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنیداز هورایزن تا اسپایدرمن و رزیدنت ایول؛ گردهمایی شاهکارها!
۱۱ بازی برتر که همین حالا می‌توانید ۱۰۰ درصد کنید


تا عرضه استارفیلد سراغ چه بازی‌هایی برویم؟ 

نام و محتوای بسته الحاقی ریمیک Resident Evil 4 لو رفت - lastech
با کلیک روی تصویر از کانال یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا