بازی

اولین تصویر از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد

اولین تصویر از فصل چهارم سریال The Boys منتشر شد

فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Boys چند روزی است که رسما آغاز شده و از همین رو کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر اخیرا نخستین تصویر از پشت صحنه آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید

در این عکس، کارل اربن را مشاهده می‌کنیم که در مقابل یک پوستر از هوملندر ایستاده است که در آن عبارت Saving America (نجات آمریکا) وجود دارد. اگر از طرفداران این سریال باشید و فصل‌های پیشین را تماشا کرده باشید، می‌دانید که دیدگاه هوملندر برای نجات آمریکا بسیار پیچیده و غلط‌انداز است. همچنین به‌نظر می‌رسد که داستان فصل ۴ از جایی که در فصل سوم به پایان رسیده بود، ادامه پیدا خواهد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Karl Urban (@karlurban)

خوشبختانه سازندگان قصد اتلاف هیچ زمانی را نداشته‌اند و در حالی که فصل ۳ سریال همچنان به اتمام نرسیده بود، ما شاهد تمدید The Boys برای فصل چهارم بودیم. به‌نظر می‌‌رسد سریال با هر فصل گسترده‌تر و بهتر می‌شود و به عقیده بسیاری فصل ۳ بهترین عملکرد را میان سه فصل به خود اختصاص داده است.

مانند فصل‌های پیشین، قسمت آخر فصل سوم نیز با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید و پازل‌های حل نشده زیادی را برای فصل چهارم باقی گذاشت. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار فصل ۴ اعلام نشده، اما می‌دانیم جایی در سال ۲۰۲۳ از آمازون پرایم پخش می‌شود.

لازم به ذکر است که اسپین‌آف سریال د بویز به نام Gen V نیز در دست ساخت است و روی کالجی برای ابرانسان‌ها تمرکز می‌کند و حس و حالی شبیه به سری فیلم‌های The Hunger Games دارد. خبر خوب این است که با یک مجموعه مناسب نوجوان‌ها طرف نیستیم و این اثر نیز برای مخاطب بزرگسال ساخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیکآخرین میخ به تابوت سریال تینا پاکروان
نگاهی به قسمت بیست و یکم سریال خاتون – لطیفه دراماتیک


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا