تکنولوژی

نگاهی به قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول

نگاهی به قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول

هونگچی H5 محصول وارداتی گروه بهمن است که نخستین نمونه‌های آن اواخر سال 1402 وارد بازار ایران شدند. مالکان خودروهای وارداتی جدید به‌طور معمول خودروهای تحویل‌شده را برای فروش آگهی می‌کنند، ازاین‌رو قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد مشخص شده است. این خودرو با قیمتی بیش از 6.5 میلیارد تومان در بازار آزاد، به یکی از گران‌ترین خودروهای چینی ایران تبدیل شده است.

البته باید یادآور شویم که قیمت هونگچی H5 از سوی گروه بهمن معادل دو میلیارد و 760 میلیون تومان اعلام شده است. بااین‌حال برای خرید هونگچی H5 از بازار آزاد، باید حدود 6 میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد بپردازید. البته در برخی آگهی‌ها، قیمت این خودرو تا هشت میلیارد تومان نیز ذکر شده است!

جدول قیمت هونگچی H5 در بازار آزاد، اردیبهشت 1403:

مدل رنگ قیمت
1403 مشکی ۸٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1403 مشکی ۹٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1403 مشکی ۶٬۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1403 حواله ۳٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
1403 خاکستری ۶٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
قیمت هونگچی H5

بدون شک تصور لوکس بودن هونگچی اچ 5، نقش مهمی در افزایش بهای این سدان دارد و فروشندگان سعی دارند جایگاه هونگچی H5 را در بازار ایران ارتقا دهند تا اتومبیل خود را گران‌تر بفروشند. سطح امکانات به‌کاررفته در هونگچی H5 نیز قابل‌قبول است و مواد باکیفیتی را در نقاط مختلف کابین خودرو خواهید یافت. با‌این‌حال نباید فراموش کرد که همچنان هونگچی H5 یک محصول چینی است و نباید با محصولات اروپایی مقایسه شود.

بهای فول‌ترین نسخه هونگچی H5 در بازار امارات متحده عربی 110 هزار درهم (یک میلیارد و 881 میلیون تومان) است. همین نسخه خودرو در بازار عربستان سعودی نیز 102 هزار ریال سعودی (یک میلیارد و 703 میلیون تومان) قیمت دارد. بنابراین خرید هونگچی H5 با قیمت 6، 7 یا 8 میلیارد تومان به هیچ عنوان توجیه‌پذیر نیست.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا