بازی

معرفی ۵ مورد از بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

معرفی ۵ مورد از بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هیچ چیز جذاب‌تر از این نیست که هنگام بازی و در زمان استراحت هم بتوانید درآمد کسب کنید. این اتفاق با بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند، امکان‌پذیر شده است. در این بازی‌ها در ازای بازی و پشت سر گذاشتن مراحل و رقبا به بازیکنان ارز دیجیتال یا توکن‌های غیر‌قابل تعویض می‌دهند. همین موضوع باعث شده است که هر روز افراد بیشتری به سمت این بازی‌ها جذب شوند. در این مقاله محبوب‌ترین بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین همراه ما باشید تا شما را با نحوه بازی و قوانین کسب درآمد در آن‌ها آشنا کنیم. 

۱.   اکسی اینفینیتی؛ یکی از مشهورترین بازی‌های درآمدزای بلاک چین

یکی از بازی‌هایی که بازیکنان از آن می‌توانند ارز دیجیتال دریافت کنند، بازی اکسی اینفینیتی است. در این بازی افراد موجوداتی به نام اکسی خریداری می‌کنند. بعد از اینکه این موجودات پرورش یافتند، با یکدیگر وارد مبارزه می‌شوند. بازیکن برنده به‌عنوان پاداش ارز دیجیتال دریافت می‌کند. در اکسی اینفینیتی کاربران می‌توانند اکسی مورد‌نظر خود را خریداری کنند. حتی اکسی‌ها می‌توانند قلمرویی مخصوص به خود برای زندگی داشته باشند. ظاهرا این بازی با الهام از بازی پوکمون (Pokemon) ساخته شده است. در اینجا هم بازیکنان از اکسی‌ها مانند یک حیوان خانگی مراقبت می‌کنند. 

به دو روش می‌توانید با بازی اکسی اینفینیتی کسب درآمد کنید. روش اول مربوط به مشارکت در مبارزات تن‌به‌تن می‌شود. با ارتقای جایگاه در رده‌بندی به شما ارز دیجیتال تعلق می‌گیرد. روش دوم کشت معجون‌هایی به نام «معجون عشق» است. این معجون‌ها برای پرورش اکسی‌ها ضروری هستند. بعد از کشت این معجون‌ها می‌‌توانید آن‌ها در صرافی‌های مختلف مثل صرافی یونی سواپ (Uniswap) و بایننس (Binance) به‌فروش برسانید. با گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال به‌راحتی می‌توانید از بازی‌های ارز دیجیتال کسب درآمد کنید. 

۲.   دیسنترا لند؛ اولین بازی کریپتویی درآمدزا

یکی از بازی هایی که ارز دیجیتال میدهند، دیسنترالند (Decentraland) است. بلاک‌ چین اتریوم یک بازی رمز ارز واقعیت مجازی 3 بعدی به نام دیسنترالند دارد. در این بازی کاربران می‌توانند محتوا و آواتارهای منحصربه‌فرد خود را بسازند. همچنین امکان کاوش در زمین‌های مختلف را دارند. این بازی یک ارز دیجیتال محلی به نام مانا (MANA) دارد. با استفاده از این توکن می‌توانید آیتم‌های درون بازی را خریداری یا نسبت به فروش آن اقدام کنید. در نتیجه کسب درآمد کریپتویی خواهید داشت. توکن‌های مانا در صرافی‌های Gate.io، کریپتو دات کام، کوین بیس، کراکن و اوکی ایکس قابل خرید و فروش است. 

باتوجه‌به سه‌‌بعدی بودن این بازی، دیسنترالند از اولین بازی‌های بلاک چینی محسوب می‌شود که به سوی متاورس و دنیای واقعیت مجازی گام برداشته است. با تدریس خصوصی ارز دیجیتال می‌توانید با انواع رمز‌ ارزها و نحوه خرید و فروش آن‌‌ها آشنا شوید. 

۳.   استپن؛ به سادگی راه رفتن درآمد کسب کنید

با گذشت چند ماه آمار کاربران فعال در بازی استپن (StepN) به 2.5 میلیون نفر رسید. یکی از دلایل این محبوبیت سادگی و راحتی این بازی است. در بازی استپن قبل از هر چیز باید یک کفش ان اف تی خریداری کنید. سپس با پیاده‌روی یا دویدن ارز دیجیتال کسب خواهید کرد. این یک روش بسیار ساده و هیجان‌انگیز برای کسب درآمد ارز دیجیتال است. با خرید یک جفت کفش و تولید کفش فرزند می‌توانید درآمد‌زایی بیشتری داشته باشید. 

۴.   بازی ارز دیجیتال سندباکس (The Sandbox)

بازی سندباکس برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. سازندگان در سال ۲۰۲۰ به کاربران اجازه دادند تا دارایی‌های دیجیتال خود را در این بازی بسازند و سپس به مبادله آن با هم بپردازند. این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. علاقه‌مندان برای آشنایی با مفهوم بلاک چین می‌توانند مقاله بلاک چین چیست را مطالعه کنند. همچنین سندباکس توکن‌‌های مخصوص به خود را دارد که با نام SAND شناخته می‌شود. در این بازی بازیکنان با ساخت آثار هنری خود و فروش آن می‌توانند کسب درآمد کنند. 

۵.   بازی کریپتویی کریپتو کیتیز، دریافت ارز دیجیتال با نگهداری از گربه

بازی کریپتویی کریپتو کیتیز (Crypto Kitties) یکی از اولین بازی‌های کریپتویی رایگان بود که هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. کاربران در این بازی فقط باید از گربه‌های بامزه نگهداری کنند. در ابتدا گربه‌های موردعلاقه‌تان را خریداری کنید. بعد از پرورش آن‌ها می‌توانید برای دریافت ارز دیجیتال آن‌ها را بفروشید. همچنین بازیکنان می‌توانند با ترکیب نژادهای مختلف، یک نژاد جدید و منحصربه‌فرد خلق کنید. به‌این‌ترتیب ارز دیجیتال بیشتری هم کسب خواهید کرد. در مقابل به بازیکنان رمز ارز توکن یا اتریوم داده می‌شود.

۶.   با بازی‌های ارز دیجیتال به‌راحتی کسب درآمد کنید

تا قبل از این برای به‌دست آوردن رمز‌ارزها و افزایش آن‌ها باید نسبت به استخراج یا معامله ارز دیجیتال اقدام می‌کردیم؛ اما حالا بازی کردن نیز این امکان را فراهم کرده است. به‌این‌ترتیب که نصب یک بازی بلاک‌چینی و گذراندن مراحل آن به شما رمز ارز یا NFT پاداش داده می‌شود. بعد از کسب ارز دیجیتال می‌توانید آن‌ها را به کیف پول دیجیتالتان انتقال دهید یا با بازیکنان دیگر معامله کنید. بازی‌های ارز دیجیتال از نظر امنیت نیز کیفیت مطلوبی دارند و تقلب در آن‌ها تقریبا غیرممکن است؛ بنابراین با تکیه با مهارت‌های خود در یک فضای کاملا رقابتی می‌توانید دارایی‌های خود را افزایش دهید. 

مجموعه داجکس با تجربه بیش از یک دهه فعالیت در بازارهای بین‌المللی، برگزارکننده انواع دوره‌های آموزشی است. آموزش‌های داجکس برای همه مناسب هستند و طی دوره، افراد برای ورود به بازار واقعی آماده می‌شوند. درصد بالایی از شرکت‌کنندگان دوره‎‌های خصوصی کل هزینه ثبت‌نام را با سود تریدهایشان‌ در دوره جبران کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزش‌ها و مشاوره رایگان به آدرس dogex.ae مراجعه کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا