بازی

تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers لو رفت

تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers لو رفت

سونیک فرانتریز (Sonic Frontiers) مورد انتظارترین بازی کمپانی سگا محسوب می‌‌شود که تاریخ عرضه آن توسط یک تبلیغ تلویزیونی لو رفته است. 

احتمالا سگا قصد داشت امشب در افتتاحیه مراسم گیمزکام از تاریخ عرضه Sonic Frontiers رونمایی کند، اما این اتفاق کمی زودتر رخ داده است. از این به نظر می‌رسد که سونیک فرانتیرز در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) روانه بازار می‌شود. این ویدئو تبلیغاتی چند وقتی بود که تلویزیون‌ ژاپن پخش می‌شد، ولی فقط نسخه یوتیوب آن تاریخ انتشار دارد.

موضوع مهم دیگر این است که احتمال تاخیر Sonic Frontiers تقریبا صفر است و سگا به صورت مستقیم اعلام کرد که قصد تاخیر بازی را ندارد. همچنین باید اشاره کنیم که یک سری شایعات دیگر و همچنین داده‌های اسخراج شده از بک‌اند پلی استیشن استور به انتشار Sonic Frontiers در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) اشاره داشتند. 

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه

سونیک فرانتریز

 مراسم Opening Night Live امشب طی ۲ ساعت به میزبانی جف کیلی با حضور طرفداران برگزار می‌شود. گیمزکام قرار است از روز ۲ تا ۶ شهریور در شهر کلن آلمان برگزار شود و یک رویداد ترکیبی خواهد بود که علاوه بر محل همایش، همزمان به صورت آنلاین نیز برگزار خواهد شد.

Sonic Frontiers دارای جهانی باز به نام Open Zone است و ویژگی‌های جدید بسیاری را به این فرانچایز می‌آورد. این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتندچشمانت جز زیبایی نبینند!
۱۰ بازی که زمان عرضه بالاترین گرافیک را داشتند


ویجی‌لاگ پلاس: دث استرندینگ روی ایکس‌باکس گیم پس و پیش فروش رایگان فیفا 23

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا