بازی

احتمال ساخت دنباله فیلم Joker قوت گرفت

احتمال ساخت دنباله فیلم Joker قوت گرفت

ساخت فیلم جوکر ۲ با حضور «واکین فینیکس» و کارگردانی «تاد فیلیپس» طبق گزارش‌هایی که اکنون منتشر شده، قوت گرفت.

در فیلم جوکر، فینیکس نقش «آرتور فلک» را ایفا می‌کند که به مرور زمان تبدیل به جوکر داستان می‌شود. پس از اکران در سال ۲۰۱۹، این فیلم به موفقیت بزرگی برای برادران وارنر و دی‌سی تبدیل شد. همچنین فیلم در سراسر جهان بیش از ۱ میلیارد دلار فروش داشته و فینیکس برای ایفای نقش خود در این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت درباره Suicide Squad که نمی‌دانستیدچقدر جوخه انتحاری را می‌شناسید؟
۱۰ حقیقت درباره Suicide Squad که نمی‌دانستید

موفقیت Joker باعث شد تا از زمان‌ها قبل، شایعاتی در مورد ساخت دنباله آن شکل بگیرد. طبق گزارش‌ها، توسعه Joker 2 در اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز شد و آن زمان گفته شده بود که فیلیپس و «اسکات سیلور» نویسنده همکار او مذاکرات خود را با استودیوها آغاز کرده‌اند.

از آن زمان تاکنون، اخبار بیشتری در مورد دنباله فیلم منتشر نشده است و همچنین فینیکس گفته بود که از ساخت فیلم جدید چندان اطمینان ندارد. علاوه بر این، پس از ادغام برادران وارنر با دیسکاوری، سرنوشت جوکر ۲ و بسیاری از فیلم‌های دیگر دی‌سی زیر سوال رفته است.

اکنون گفته می‌شود که ساخت Joker 2 پیشرفت زیادی داشته است. طبق مقاله‌ای که توسط وب سایت Puck News منتشر شده، تاد فیلیپس به ساخت دنباله جوکر بسیار نزدیک شده است. با توجه به اینکه او کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارد، ممکن است به این معنا باشد که داستان جوکر ۲ تقریبا کامل شده است. با این وجود، برادران وارنر هنوز به طور رسمی ساخت دنباله فیلم Joker را تایید نکرده و در مورد تاریخ انتشار آن چیزی مشخص نیست.

فیلم جوکر

این اخبار در حالی منتشر شده که گفته می‌شود فیلیپس ‌ممکن است نقش بزرگ‌ترین در آینده دنیای سینمایی دی‌سی داشته باشد. دیوید زاسلاو، مدیر اجرایی دیسکاوری اخیرا گفته بود که می‌خواهد کارگردان Joker به عنوان مشاور فیلم‌های دی‌سی حضور داشته باشد.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که وضعیت توسعه Joker 2 به چه صورت پیش می‌رود و داستان آن درباره چه چیزی خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شدآماده ماجراجویی‌های بیش‌تر
۱۹ فیلم دی‌سی که پس از The Suicide Squad منتشر خواهند شد


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا