رمز ارز

دوج کوین از شیبا عقب نمی‌ماند؛ یک صرافی دیگر را فتح کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی رمزارزی BlueBit.io در توییتی اعلام کرده که دوج کوین را به لیست خود اضافه کرده است. همچنین در این توییت اشاره شده که ایلان ماسک، یکی از طرفداران برجسته دوج کوین نیز این میم کوین را به عنوان گزینه پرداخت به تسلا و اسپیس ایکس اضافه کرده است. این اتفاق پس از اضافه شدن رقیب این کوین یعنی شیبا اینو به این صرافی در هفته گذشته صورت گرفت.
در این میان، ثروتمندترین فرد جهان یعنی ایلان ماسک هم خاطر نشان کرده که قابلیت تراکنش دوج کوین از بیت کوین هم بالاتر است. در ماه ژوئن، ماسک توییت کرد که علی‌رغم شکایتی که علیه او به دلیل تبلیغ دوج کوین به عنوان یک طرح پانزی آغاز شد، به خرید آن ادامه می‌دهد.
در ژانویه، تسلا شروع به پذیرش دوج کوین به عنوان روش جدید پرداخت کرد. اسپیس ایکس نیز در ماه می همین کار را کرد و شرکت بورینگ، شرکت دیگری که ماسک رهبری آن را بر عهده دارد، نیز به این مسیر ادامه داد.
طبق گزارش‌ها، ماسک خود دارای ارزهای دیجیتالی همچون دوج کوین، بیت کوین و اتریوم است. تسلا اخیراً پس از خرید 1.5 میلیارد دلار بیت کوین در اوایل سال 2021، تقریباً دو سوم بیت کوین خود را فروخته است. مشخص نیست که آیا ماسک همچنان مالک بیت کوین هست یا خیر، اما در روزهای گذشته، مدیرعامل سابق MicroStategy، مایکل سیلور از ماسک خواست که بیت کوین بیشتری بخرد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا