بازی

کراس‌اوور فورتنایت و ارباب حلقه‌ها در راه است؟

کراس‌اوور فورتنایت و ارباب حلقه‌ها در راه است؟

طرفداران فورتنایت (Fortnite) یک ایستر اگ (Easter Egg) از ارباب حلقه‌ها را درون بازی کشف کرده‌اند و همین امر باعث شده تا شایعاتی درباره کراس‌اوور این دو عنوان شکل بگیرد.

همانطور که یکی از منابع معتبر فورتنایت با نام Shiina در توییتر تصویر زیر را به اشتراک گذاشته، این Easter Egg که به نسخه‌ای کوچک از قلعه هلمز دیپ (Helm’s Deep) از دنیای میانه مربوط می‌شود را می‌توان در یکی از سواحل جزیره فورتنایت پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟

اپیک گیمز دوست دارد با ایجاد تغییرات کوچکی در نقشه خود به طرفداران قدیمی فورتنایت امتیازاتی را ارائه کند. در این مثال، قلعه مورد بحث در واقع توسط Rock Kid ساخته شده که خانواده سنگی آن از فصل اول در اطراف نقشه حضور داشته‌اند.

طبق گزارش‌های موجود، Rock Kid ذره ذره در هر به‌روزرسانی در حال ساخت این قلعه کوچک بوده است و سرانجام در آخرین به‌روزرسانی طرفداران متوجه شده‌اند که با نسخه کوچک هلمز دیپ مواجه هستند که ساخته شده است.

با این وجود، هنوز مشخص نیست که آیا در آینده شاهد کراس‌اورر Fortnite و Lord of the Rings خواهیم بود و باید منتظر ارائه اطلاعات رسمی بیشتری در این زمینه باشیم. در همین رابطه، افشاگر قابل اعتماد فورتنایت اخیرا گفت که یکی از کراس‌اوورهای بازی هفته آینده منتشر خواهد شد. یکی از گزینه‌های اشاره شده توسط او ارباب حلقه‌ها است و گزینه‌های دیگر شامل Family Guy و Doom می‌شود.

اخیرا کراس‌اوور بازی محبوب بتل رویال اپیک گیمز با Dragon Ball معرفی و آغاز شده که مورد پسند بازیکنان نیز بوده است.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا