بازی

ویژگی پخش زنده به نتفلیکس اضافه می‌شود

ویژگی پخش زنده به نتفلیکس اضافه می‌شود

نتفلیکس (Netflix) به دنبال راه‌های بیشتری برای کسب درآمد است و به همین خاطر چندی پیش وارد صنعت بازی‌های ویدئویی شده و در جدیدترین مورد، اکنون می‌خواهد ویژگی لایو استریم را نیز به پلتفرم خود اضافه کند. 

مطلب پیشنهادی:۷ سوالی که سریال Money Heist باید در بخش دوم فصل ۵ به آن‌ها پاسخ دهدمعماهایی که سرانجام باید حل شوند
۷ سوالی که سریال Money Heist باید در بخش دوم فصل ۵ به آن‌ها پاسخ دهد

بنابر گزارش ددلاین، نتفلیکس در مراحل ابتدایی پیاده‌سازی ویژگی لایو استریم یا پخش زنده برای چند عدد از آثار خود قرار دارد. این ویژگی برای رای‌گیری به صورت زنده برای برنامه‌هایی مثل Dance 100 یا رویدادهای کمدی Netflix Is A Joke به کار می‌آید . هنوز مشخص نیست که لایو استریم کردن از چه تاریخی در دسترس قرار می‌گیرد، اما تنها یکی از تغییرات بزرگ این سرویس محسوب می‌شود. 

Netflix در یک مرحله بسیار مهم قرار دارد و باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر تصمیمات درستی اتخاذ کند. این سرویس چندی پیش ۲۰۰ هزار کاربر را از دست داده و امیدوار است که با ورود به صنعت ویدئو گیم بتواند کمی اوضاع را بهبود ببخشد. از طرف دیگر نتفلیکس میزان زیادی از بودجه مربوط به انیمیشن‌های خود را هم کاهش داده است. این غول صنعت استریم تخمین زده که ۲ میلیون مشترک دیگر را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ از دست بدهد.

نتفلیکس وپخش زنده

این شرکت در حال حاضر سه استودیو بازی‌سازی خریداری کرده و اکنون نایت اسکول، Boss Fight Entertainment و Next Games به نتفلیکس تعلق دارند. یکی از اهداف کمپانی این است که تا پایان سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۰ بازی موبایلی را در دسترس کاربران خود قرار دهد. همچنین تا پایان سال ۲۰۲۲ اشتراک ارزان‌تر در کنار تبلیغات نیز به کاربران ارائه خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:آیا برگزاری مسابقه بازی مرکب در جهان واقعی غیراخلاقی است؟بهترین مجازات برای انسان‌هایی که ارزش زندگی را نمی‌دانند
آیا برگزاری مسابقه بازی مرکب در جهان واقعی غیراخلاقی است؟


ویجی‌لاگ پلاس: تغییر نام فیفا و تاخیر استارفیلد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا