رمز ارز

شرکت بزرگ‌ترین حامی بیت کوین، زیر ذره‌بین تحقیقات!

زمان مطالعه: دقیقه

سازمان حمایت مالی از مصرف‌کننده (CFPB) در ایالات متحده، شرکت بلاک (Block) جک دورسی را به یک دادگاه فدرال می‌برد. همان‌طور که می‌دانید، دورسی یکی از حامیان بزرگ بیت کوین است و در شرکت بلاک خود، در این حوزه کار می‌کند.
طبق گزارش‌ها، CFPB ادعا کرده که شرکت بلاک از خواسته‌های تحقیقاتی این سازمان در رابطه با برنامه پرداخت کش اپ (Cash App) خود پیروی نکرده است. کش اپ، یک پلتفرم محبوب برای معامله سهام و بیت کوین است.
به این ترتیب، CFPB در تاریخ ۱۸ آگوست دادخواستی را به یک دادگاه منطقه‌ای در کالیفرنیای شمالی تسلیم کرده و خواستار تحقیقات مدنی در مورد این شرکت شده است. CFPB ادعا کرده که شرکت بلاک باید همه اسناد و داده‌های درخواستی در آگوست ۲۰۲۰ و آگوست ۲۰۲۱ را ارائه دهد. طبق گزارش‌ها، این اسناد برای رسیدگی به شکایات و اختلافات مربوط به برنامه کش اپ مورد نیاز هستند.
با این حال، بلاک ابراز ناامیدی کرده و بیان کرده است که CFPB علی‌رغم ارتباط و همکاری منظم آنها، تصمیم به ثبت دادخواست گرفته است. در مقابل، CFPB می‌گوید که چندین بار برای درخواست اسناد و داده‎ها با مشاور بلاک تماس گرفته، اما با وجود این، این شرکت نتوانسته اسنادی را برای شش سوال خاص مطرح‌شده توسط CFPB ارائه کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان

فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا