تکنولوژی

گلکسی واچ FE ظاهراً در دو نسخه عرضه می‌شود

گلکسی واچ FE ظاهراً در دو نسخه عرضه می‌شود

درحالی‌که همه خواهان یک ساعت هوشمند ممتاز و خوش‌قیمت از کمپانی‌های معروف هستند، مشکل رایج همه ساعت‌های هوشمند در واقع قیمت بالای آن‌ها است. قیمت بسیاری از این گجت‌های پوشیدنی به‌اندازه یک گوشی اندرویدی میان‌رده است. ظاهراً سامسونگ از این مسئله آگاه است و به‌زودی ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدیدی به نام گلکسی واچ FE معرفی خواهد کرد.

به گزارش اندروید هدلاینز، انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه، مشخصاتی مشابه با Galaxy Watch 4 داشته باشد. Galaxy Watch FE به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد و در بازارهای ایالات‌متحده و کره جنوبی نیز موجود خواهد بود. قبلاً گزارش‌هایی منتشر شده بود که خبر از توسعه یک ساعت هوشمند کاملاً هوشمند و البته ارزان‌قیمت می‌دادند. حالا نسخه Wi-Fi گلکسی واچ FE در سرورهای OTA سامسونگ نمایان شده است.

قبلاً نسخه LTE این ساعت هوشمند با شماره مدل SM-R866 مشخص شده بود. اکنون معلوم شده است یک دستگاه متفاوت با شماره مدل SM-R861 درحال توسعه است. این دستگاه به احتمال زیاد درواقع مدل وای‌فای آینده گلکسی واچ FE خواهد بود.

گلکسی واچ FE ارزان‌قیمت با نسخه نر‌م‌افزار R861XXU0AXE5/R8610XM0AXE5 قابل مشاهده است. حرف A در نرم‌افزار OTA مخفف اولین نسخه One UI منتشرشده برای دستگاه است. XE به این معنی است که به‌روزرسانی OTA در ماه مه 2024 منتشر شده. علاوه‌براین، سامسونگ در مجموع 5 بیلد آزمایشی را برای Galaxy Watch FE منتشر کرده است.

بیلد گلکسی واچ FE

گلکسی واچ FE احتمالاً در کدام کشورها عرضه می‌شود؟

این بیلد آزمایشی نشان می‌دهد که نسخه آتی Watch FE Wi-Fi در بازارهای کره، اروپا، ترکیه و احتمالاً آمریکا، در دسترس خواهد بود. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که سامسونگ به‌زودی ساعتی هوشمند را با نام تجاری Galaxy Watch FE معرفی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد درحال‌حاضر کار روی هر دو نوع LTE و Wi-Fi این دستگاه شروع شده است. علاوه‌براین، از آنجایی که این بیلد One UI روی سرورهای خود سامسونگ بدون هیچ منبع شخص ثالثی کشف شده است، می‌توانیم مطمئن باشیم که Watch FE درحال توسعه است.

سامسونگ نه‌تنها یک ساعت مقرون‌به‌صرفه معرفی می‌کند، بلکه از Galaxy Watch Ultra نیز برای کسانی که به‌دنبال کیفیت برتر هستند، رونمایی خواهد کرد. بنابراین می‌توان گفت که سامسونگ در‌حال‌حاضر روی دو ساعت هوشمند مختلف (یکی اقتصادی و دیگری پرچمدار) کار می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا