بازی

کراس‌اوور Dragon Ball و Fortnite فردا آغاز می‌شود

کراس‌اوور Dragon Ball و Fortnite فردا آغاز می‌شود

چند روز پیش کراس‌اوور دراگون بال (Dragon Ball) و فورتنایت (Fortnite) معرفی شد و از فردا همه بازیکنان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. 

در ماه‌های گذشته شاهد کراس‌اوورهای بیشتری بین فورتنایت و انیمه‌های ژاپنی بوده‌ایم. دو کراس‌اوور با ناروتو (Naruto) با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبه رو شده و این موضوع اپیک گیمز را به یک همکاری دیگر مجاب کرد. کراس‌اوور با دراگون بال شامل ۴ شخصیت گوکو (Goku)، وجیتا (Vegeta)، بولما (Bulma) و بروس (Beerus) می‌شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟دشواری نداریم!
چگونه محل نصب بازی‌های اپیک گیمز استور را تغییر دهیم؟

کراس‌اوور با دراگون بال شامل ۷ ست ماموریت مختلف می‌شود که مهارت‌های شما را در قدرت، چابکی، تمرکز و … می‌سنجند. با اتمام هر ماموریت یک دراگون بال دریافت خواهید کرد و سطح قدرت‌های شما افزایش پیدا می‌کند. با اتمام تمرین‌های خود و دریافت هر ۷ دراگون بال، یک گلایدر Shenron برای شما باز خواهد شد. 

باید اشاره کنیم که تا تاریخ ۳۰ آگوست (۸ شهریور) فرصت کسب این جوایز را خواهید داشت. مد Versus Boards هم شما و یک رقیب را در مقابل هم قرار می‌دهد تا قوی‌ترین بازیکن جزیره مشخص شود. در کنار جزیره اصلی یک جزیره کوچک نیز وجود دارد که خانه Kame روی آن قرار گرفته است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از اینجا تماشا کنید.

Fortnite هم‌اکنون روی‌ پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ، سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شویدبازیگران صحنه تقابل IO و The Seven
با مهم‌ترین کاراکترهای فورتنایت آشنا شوید


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت اسپایدرمن روی پی سی و تاخیر خوردن بازی‌های مهم

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا