بازی

سریال Love, Death + Robots برای فصل چهارم تمدید شد

سریال Love, Death + Robots برای فصل چهارم تمدید شد

با انتشار یک تیزر کوتاه در اینستاگرام، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Love, Death + Robots برای فصل چهارم تمدید شده است. فصل سوم این مجموعه آنتولوژی در ۳۰ اردیبهشت امسال منتشر شد و دارای ۹ قسمت بود. در حال حاضر هیچ تاریخی برای انتشار فصل 4 اعلام نشده است.

Love, Death + Robots یک سریال انیمیشنی اپیزودیک است که هر قسمت داستانی کاملاً جدید در سبک‌های مختلف انیمیشنی را روایت می‌کند و ژانرهای مختلفی از کمدی تا درام و حتی ترسناک را شامل می‌شود. این سریال همچنین به دلیل حضور صداپیشگان معروف قابل توجه است. از بازیگران قبلی این سریال می‌توان به جوئل مک هیل، مری الیزابت وینستد، تافر گریس، جان دی ماجیو، الودی یانگ و کریس پارنل اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی:۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهندبهترین‌های دنیای رویاپردازی و زیبایی
۴۲ انیمیشن برتر تاریخ که به رویاهایتان جان می‌دهند

Love, Death + Robots تقریباً بلافاصله پس از انتشار در نتفلیکس با تحسین منتقدان مواجه شد. این مجموعه تاکنون برنده ۱۲ جایزه امی شده و همچنین طرفداران زیادی، به ویژه بزرگسالانی که از برنامه‌های انیمیشنی لذت می‌برند را جذب کرده است.

Love Death + Robots

تیم میلر، تهیه کننده اجرایی سریال درباره جذابیت آن برای مخاطبان بزرگسال گفت:

به نظر من در غرب و به خصوص آمریکا، تعداد انیمیشن‌های مخصوص بزرگسالان کم بود. به خصوص در سطح بودجه‌ای که اثر جلوه بصری سطح بالایی داشته باشد، مانند آنچه در کارهای Pixar و DreamWorks برای کودکان می‌بینیم. ما احساس کردیم زمان آن رسیده که این کار را برای بزرگسالان انجام بدهیم.

در کنار میلر، دیوید فینچر، جنیفر میلر و جاشوا دونن به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه انیمیشنی فعالیت می‌کنند. جنیفر یو نلسون نیز کارگردان ناظر این سریال انیمیشنی است. اعلام ساخت فصل چهارم توسط نتفلیکس از طریق اینستاگرام در اکانت Netflixgeeked منتشر شد که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

Love, Death + Robots اولین بار در مارس ۲۰۱۹ از نتفلیکس پخش شد. هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای فصل چهارم تعیین نشده، با این حال هم‌اکنون می‌توانید فصل‌های اول تا سوم را تماشا کنید.

مطلب پیشنهادی:lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شویداز مار سفید ۲ تا انکانتو و فراتر از آنها!
lastech سینما: با بهترین انیمیشن های ۲۰۲۱ آشنا شوید


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا