بازی

دسترسی زودهنگام به Nightingale تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

دسترسی زودهنگام به Nightingale تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

استودیو Inflexion Games به تازگی اعلام کرد که انتشار فاز دسترسی زودهنگام (Early Access) بازی Nightingale تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

استودیو در پست توییتری خود فاش کرد تغییر تاریخ انتشار به این منظور رخ داده تا به تیم اجازه کار روی پیشرفت‌های کلیدی، تقویت محتوا و پالیش کردن گیم‌پلی را بدهد. همچنین این عنوان به موتور بازی‌سازی آنریل ۵ ارتقا خواهد یافت.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

Inflexion در بیانیه توییتر خود گفت:

ما تصمیم سختی گرفتیم که انتشار دسترسی زودهنگام Nightingale را تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ به تعویق بیندازیم. اخبار بیشتری در مورد زمان‌بندی دقیق در مراحل بعدی ارائه خواهیم داد.

این اقدام به دو علت رخ داده: در درجه اول یکی از اهداف، ارتقاء به آنریل انجین ۵ است. پس از بررسی پتانسیل‌های بالقوه آنریل ۵، تصمیم گرفتیم به جای اینکه منتظر بمانیم تا پس از انتشار آن را ارتقا دهیم، اکنون این کار را می‌کنیم.

ثانیاً، Inflexion Games متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن و تحقق وعده‌هایی است که دنیای قلمروهای Nightingale به بازیکنان ارائه می‌دهد. برای دستیابی به آن، زمان اضافی به تیم اجازه می‌دهد تا پیشرفت‌های کلیدی انجام دهد، محتوا را تقویت کند و گیم‌پلی بازی را پالیش کند.

Nightingale

Nightingale به عنوان یک اثری در ژانر بقا با ویژگی جهان مشترک توصیف شده که وقایع آن در محیطی فانتزی، غنی و ویکتوریایی رخ می‌دهد. بازیکنان در جستجوی «آخرین پناهگاه بشریت»، از پورتال‌های رمزآلود بازدید می‌کنند تا قلمروهای خطرناک را کشف کنند.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا