بازی

وارنر برنامه‌های خود برای فیلم The Flash را اعلام کرد

وارنر برنامه‌های خود برای فیلم The Flash را اعلام کرد

گزارش جدیدی درباره فیلم فلش (The Flash) برادران وارنر منتشر شده که سرنوشت آن با وجود اتهامات اخیر «ازرا میلر» (Ezra Miller) را مشخص می‌کند.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، برادران وارنر در حال بررسی سه سناریو ممکن است. در بهترین شرایط ممکن، گفته می‌شود که میلر با انجام مصاحبه‌ای در مورد رفتارهای خود توضیح می‌دهد و سپس فیلم با حضور او ادامه پیدا می‌کند. سناریو اول تقریبا بعید به نظر می‌رسد و احتمال دوم به زمانی مربوط می‌شود که میلر قصد همکاری نداشته باشد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ عضو عجیب و غریب جوخه انتحاریغیرعادی‌ترینِ غیرعادی‌ها
۱۰ عضو عجیب و غریب جوخه انتحاری

در این شرایط فیلم همچنان اکران خواهد شد، اما میلر یکی از چهره‌های تبلیغاتی آن نخواهد بود و در ادامه، بازیگر نقش فلش تغییر می‌کند.

فیلم فلش

هالیوود ریپورتر از سناریو بالقوه سوم به عنوان «آخرین راه‌حل» یاد کرده که طبق آن، اگر شرایط بدتر شود، استودیو فیلم فلش را به‌طور کامل لغو خواهد کرد. در این گزارش توضیح داده شده که فیلمبرداری مجدد به هیچ وجه جز گزینه‌ها نیست، زیرا میلر نقش بیشتر از یک شخصیت را بازی کرده و همچنین در تمام صحنه‌های فیلم حضور دارد.

میلر در سال جاری دو بار دستگیر شده است و همچنان اتهامات جدیدی علیه او تنظیم می‌شود. ابتدا طبق گزارش Rolling Stone گفته شده بود که او یک زن و سه فرزندش را در محیطی ناامن اسکان می‌دهد. (هرچند مادر این ادعاها را رد کرده بود) او سپس یکبار دیگر در در هاوایی دستگیر شده بود تا اینکه چند روز پیش نیز به دزدی متهم شد.

با وجود تمام این مشکلات، دیوید زاسلاو (David Zaslav)، مدیرعامل وارنر برو دیسکاوری، اعلام کرده که فیلم فلش همچنان در سینماها به اکران در خواهد آمد. در حال حاضر کمپانی قصد دارد فیلم فلش را در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر) اکران کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهیداسباب‌بازی‌هایی در راس سرگرمی
۱۰ بازی برتر لگو که نباید از دست بدهید


چرا دخترهای گیمر انقدر کم‌‌اند؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا